«ضد حمله» روی آنتن شبکه تهران

تبلیغات بنری


سریال مهیج و جذاب «علیه حمله» به کارگردانی احمد الدیب در پی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، پنجشنبه 20 مرداد ساعت 23:00 از شبکه تهران پخش می شود. .

یورنا به گزارش روابط عمومی شبکه تهران، سریال مهیج و جذاب «علیه حمله» با موضوعی ضد اسرائیلی در سال 2021 در مصر تولید شد و هنرمندانی چون هند صبری، احمد عز، صلاح عبدالله و مایان السید در آن حضور داشتند. . نقش های ایفا شده در ژانر درام

در خلاصه «ضد حمله» آمده است: سیف العربی، مامور مخفی اطلاعات مصر، در عراق ماموریت دارد تا اطلاعاتی درباره نفوذی های اسرائیلی و اهداف آنها در منطقه جمع آوری کند. از سوی دیگر، دینا ابوزید، همکار سیف‌الاسلام در اروپا، به دنبال نفوذ در سازمان‌های اسرائیلی برای شناسایی افرادی است که در این سازمان کار می‌کنند.

سازمان جاسوسی اسرائیل از طریق شخصی به نام ریکاردو سعی در ارسال سلاح به صحرای سینا دارد و نیروهای خود را در قالب کمک، شرکت های دارویی و مواد غذایی وارد مصر و منطقه می کند.

هدف این سازمان منفجر کردن اجلاس سران مصر است و با تلاش سرویس اطلاعاتی مصر «سیف و دینا» موفق به خنثی کردن اهداف آنها و دستگیری افراد با نفوذ و…

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *