صعود نماینده بانوان ایران به جمع ۱۲ تیم برتر – یورنا

تبلیغات بنری


به گزارش یورنا به نقل از فدراسیون قایقرانی، مسابقات جهانی کانوپولو از 24 تا 29 مهرماه در شهر دکینگ چین برگزار می شود. تیم خروشان اصفهان در بخش بانوان و ملوان نادیا در بخش آقایان نماینده ایران در این مسابقات هستند.

باشگاه خروشان اصفهان متشکل از مربیان ملیکا برون، ستایش پیرنگمودین، مهدیه شعبانی، شیوا لک زایی، آتوسا اسلامی، آناهیتا مهترپور، فاطمه جلیلیان، الها بورابیان، نیما حجتی به عنوان مدیر فنی و سیدیمان شفیف به عنوان ناظر مسابقات می باشد.

ملوان ندا نیز در این مسابقات با حضور امیرحسین زمانی، امیرمحمد فاتح پور، محمد صالح سلطانی، محمدعلی ملایی، رضا بیگی، رامین گایاثوند، شایگان خیرالهی، محمدرضا جمشیدیان و هدایت محرقان خیرالهی سرمربی انوش عباسی در این مسابقات شرکت کرد. مربی و سهراب صدیق سرپرست.

خروشان اصفهان در سومین دیدار برای نماینده بانوان ایران در گروه دوم به مصاف چین تایپه قهرمان آسیا رفت و در پایان با نتیجه 3 بر 2 از سد این تیم گذشت. گل های ایران در این مسابقات را الها بورابدیان، ملیکا برون و آتوسا اسلامی به ثمر رساندند. تیم ملی بانوان ایران با این نتیجه به عنوان سومین تیم گروه خود به جمع دوازده تیم برتر جهان راه یافت.

خروسان اصفهان در این دور در گروه پنجم بانوان با تیم های هلند، اسپانیا، انگلیس، سوئیس و سنگاپور همگروه است و از فردا 6 مهرماه به رقابت های خود ادامه می دهد.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *