صدور ۱۲۹۵ گواهی تمکن مالی الکترونیک

تبلیغات بنری


سازمان سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان هفته دوم تیرماه 1295 هجری شمسی گواهی توان مالی الکترونیکی صادر شد.

یورنا – به گزارش روابط عمومی سازمان سپرده گذاری مرکزی، از ابتدای سال جاری تا پایان هفته دوم تیرماه جاری، یک هزار و 295 فقره گواهی توان مالی الکترونیکی شامل یک هزار و 172 درخواست «تعداد داده وضعیت دارایی» و 123 درخواست صادر شده است. برای «تعداد گواهی‌های خلاصه تراکنش».

فواید

صدور گواهی تمکن مالی «دریافت خدمات کنسولی برای اقامت در سایر کشورها و اثبات تمکن مالی دانشجویان در پرداخت شهریه دانشگاه های بین المللی» از ویژگی های الکترونیکی این سرویس است.

نحوه اخذ گواهی تمکن مالی

بر اساس اطلاعیه سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، سهامداران ثبت نام شده می توانند با انتخاب نوع گواهی، به درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه (سامانه DDN) به آدرس ddn.csdiran.ir «بخش دفتر الکترونیکی» مراجعه کنند. نیاز دارید، درخواست خود را ثبت کنید و یک کپی الکترونیکی تایید شده از بیانیه وضعیت ملک خود را دریافت کنید.

علاوه بر این، از آنجایی که درخواست در پورتال واحد ذینفعان بازار سرمایه (DDN) ثبت شده است، نیازی به مدارک نیست و می توان برای تاریخ خاصی در گذشته اظهارنامه وضعیت دارایی را درخواست کرد.

T همچنین بازه زمانی خلاصه تراکنش است که اختیاری است و توسط شخص انتخاب می شود. مبلغ ذکر شده در فهرست دارایی ها شامل ارزش کلیه سهام متعلق به شخص با کسر سهام اضافی یا سهام منجمد شخص می باشد.

همچنین در صورتی که متقاضیان از ضمانت یا مسدود شدن سهام خود و یا دلایل آن اطلاعی نداشته باشند می توانند از طریق کارگزاری ناظر خود موضوع را استعلام و رفع کنند. حداقل دارایی افراد در هنگام صدور صورت وضعیت دارایی در نظر گرفته نمی شود.

من باید بگویم؛ با توجه به اینکه اپراتور در حال حاضر صحت نام انگلیسی ذکر شده توسط متقاضی را تایید و تایید می کند، صدور نامه حمایت مالی حداقل یک روز کاری به طول می انجامد و افراد می توانند نسخه الکترونیکی آن را در قالب یک فایل PDF تهیه و در صورت تمایل چاپ کنند. آرزو و نیاز

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *