صدمات بدی به پیکره دوومیدانی وارد شده بود/ با انتخاب حدادی دلگرم شدیم

تبلیغات بنری


گفتگو

دارنده مدال طلای دوی 3000 متر دوی دوی بازی های آسیایی جاکارتا گفت: در دوره مدیریت قبلی فدراسیون افرادی بودند که شناخت چندانی از موضوعات این رشته نداشتند.

حسین کیهانی در گفتگو با تعادل به انتخاب اشاره شده است احسان الحدادی وی به عنوان رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی گفت: همه ما از این اتفاق بسیار خوشحال و خرسندیم چرا که با انتخاب الحدادی جان تازه ای به دو و میدانی تزریق شد.

وی ادامه داد: من به شخصه از این اتفاق بسیار دلگرم شدم، زیرا او در دوران قهرمانی خود عناوین مهمی را در رشته های مهمی مانند المپیک، مسابقات جهانی، بازی های آسیایی و … کسب کرد و این فوق العاده است. چیز.” نکته مثبت برای ما ورزشکاران این است که بدانیم یکی از اعضای خانواده با رأی اعضای انجمن به عنوان رئیس انتخاب شده است.

دارنده مدال طلای دوی سه هزار متر بازی های آسیایی جاکارتا گفت: تمام تلاشم را می کنم تا با انگیزه بالاتری تمریناتم را ادامه دهم تا بتوانم شادی مردم کشورم را که حق طبیعی کشورم است به ارمغان بیاورم. مردم من هدیه می دهند

کیهانی با انتقاد از عدم آگاهی برخی مسئولان در این زمینه گفت: متأسفانه در دوره مدیریت قبلی فدراسیون افرادی منصوب شدند که شناخت چندانی از موضوعات این رشته نداشتند! دیدن این موارد واقعا ناراحت کننده بود چون از نظر نتیجه گیری آسیب جدی به بدنه این رشته وارد کرد. با این حال خوشبختانه اکنون فردی پشت میز مدیریت نشسته است که قطعا توانایی هایش به من به عنوان یک ورزشکار کمک می کند تا بدون دغدغه روی تمریناتم تمرکز کنم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *