شهردار تهران از چند پروژه بزرگ عمرانی پایتخت بازدید کرد

تبلیغات بنری


زاکانی از آخرین تحولات دو پروژه بزرگ عمرانی بزرگراه شهید شوشتری و توسعه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) بازدید کرد.

یورنا – به گزارش شهروند؛ امروز – شنبه 18 تیر 1403 هجری شمسی، علی رضا زاکانی شهردار تهران از دو پروژه بزرگ عمرانی پایتخت بازدید کرد. در این بازدید حق بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، صداقتی مدیرعامل سازمان نظام مهندسی و عمران شهر تهران و مدیران کل معاونت فنی و عمرانی شهردار تهران را همراهی کردند.

شهردار تهران از عملیات اجرایی تنها بزرگراه شهر تهران بازدید کرد

بر اساس این گزارش، شهردار پایتخت ابتدا در بازدید از جبهه های مختلف کار احداث «آزادراه شهید شوشتری» به عنوان کمربندی شرق تهران، ضمن بررسی و تاکید بر گشایش ترافیک در شرق تهران، تاکید کرد. آخرین وضعیت حذف مخالفان و تامین منابع مالی

به گفته نماینده فنی و عمرانی شهرداری تهران، تعامل موثر با نهادهای نظامی منجر به رفع محدودیت ها و حذف مخالفان پروژه عظیم بزرگراه شهید شوشتری و افتتاح فاز اول این پروژه شد.

لازم به ذکر است فاز اول پروژه عظیم بزرگراه شهید شوشتری از تقاطع بزرگراه امام رضا (علیه السلام) و بزرگراه شهید نجفی رستگار در جنوب شرق تهران تا میدان فدک آغاز می شود (و سپس به خیابان مهاجرت و متصل می شود). بزرگراه بسیج 9.3 کیلومتر است که در پایان سال جاری به بهره برداری می رسد. بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در فاز دوم و پایانی این پروژه تا تقاطع بزرگراه شهید یاسینی و سلیمانی ادامه خواهد داشت.

بازدید شهردار تهران از مهمترین پروژه عمرانی غرب تهران

زاکانی پس از آن به محل پروژه «توسعه غربی جاده یادگار امام» رفت تا از نزدیک آخرین تحولات عملیات عملیاتی میدان «جی» و «الفتح» را از نزدیک ببیند. در این بازدید شهرداران مناطق 9 و 10 تهران گزارشی از حذف املاک معارض این پروژه ارائه کردند. شهردار تهران پس از استماع گزارش ها بر اهمیت رضایت ساکنان مجاور پروژه پس از تملک اراضی مسکونی و مراحل ساخت و ساز تاکید کرد.

شهردار پایتخت بر تسریع در روند اجرایی این پروژه عظیم غرب تهران تاکید کرد و خواستار دسترسی لازم برای شهروندان بلافاصله پس از اتمام هر مرحله شد.

وی همچنین بر تامین و بهره برداری از تمامی ورودی های تقاطع سه سطحی با طراحی جدید میدان الفتح تا پایان سال تاکید کرد.

به گفته مدیرعامل سازمان نظام مهندسی و عمران شهر تهران، فاز اول الحاقیه غربی بزرگراه یادغر امام (ره) شامل دسترسی از غرب اتوبان فاتح به شمال اتوبان آیت الله سعیدی خواهد بود. تا پایان تکمیل شده است. مهرماه امسال.

لازم به ذکر است پروژه عظیم تکمیل امتداد غربی بزرگراه یادغر امام (ره) با هدف حذف این بزرگراه موثر شمال به جنوب غرب تهران از بن بست در میدان جی و اتصال آن به بزرگراه فاتح و در نهایت آن انجام شد. به بزرگراه آزادگان تدرف متصل شد و با وجود شروع عملیات ساخت در سال 1392، از سال 1396 متوقف شد.

به گزارش شهریار، تعامل بی سابقه مدیریت شهری با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ارتش جمهوری اسلامی و وزارت آموزش و پرورش منجر به آزادسازی اراضی نهادی به مساحت 128 هزار متر مربع در این شهرستان شد. پروژه فوق الذکر. از سوی دیگر رفع بسیاری از ایرادات وارده به املاک و تأسیسات، همزمان با آغاز عملیات عمرانی گسترده در محدوده میدان جی، خبر از اتمام تمامی فازهای این پروژه در طول سال در آینده می دهد. سال .

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *