شهرداری تهران سنگ تمام گذاشته است

تبلیغات بنری


ظهر امروز جلسه ای با حضور شهردار پایتخت و جمعی از مسئولان در ستاد برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین برگزار شد.

یورنا – به گزارش شهرستانی، ظهر امروز – یکشنبه 14 شهریور 1403 – همزمان با اربعین حسینی، جلسه ای در ستاد مراسم پیاده روی اربعین جاماندگان اربعین برگزار شد. حضور علی رضا زاکانی شهردار از تهران سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، حسین نظری معاون خدمات و محیط زیست شهرداری و برخی مدیران شهری در شهرداری منطقه 20 بازداشت شدند.

شهردار تهران در این دیدار با بیان اینکه مراسم امروز جلوه جدیدی از حضور مردمی را به نمایش گذاشت، گفت: نسبت به سال گذشته شاهد حضور بیشتر مردم هستیم و هر سال بر شکوه این برنامه افزوده می شود.

زاکانی همچنین گفت: بسیاری از نهادها و دستگاه های خدمات رسان برای خلق چنین حماسه ای با شهرداری همکاری کردند. آستانه حرم حضرت عبدالعظیم نیز با ظرفیت کامل در میدان حضور دارد.

وی با اشاره به اینکه هزار و 500 موکب در این جاده مستقر شدند، یادآور شد: رسالت اصلی تلاش موکب داران است و به مردم خدمت کردند و تلاش همه آنها جای تقدیر دارد.

زاکانی با تاکید بر اینکه برنامه ریزی دقیق و کارآمدی در ادارات مختلف انجام شده است، تصریح کرد: در مراسم امروز علاوه بر تامین امنیت در سطح شهرستان، اداره خدمات رسانی نیز فعال بود و ناوگان حمل و نقل عمومی وظیفه تردد شهروندان را بر عهده داشت. .

با اعلام اینکه امسال در عراق چشم انداز بالا و شرایط عالی وجود دارد، خاطرنشان کرد: هیئت هایی که وارد حرم امام حسین (علیه السلام) شدند پرچم قدس شریف را نیز به دوش می کشیدند به طوری که معصوم بود. و اقدام جدید ظهور لبیک یا حسین و لعنت بر یزید زمان اعم از آمریکا و اسرائیل افتاد.

با همکاری شهرداری دوربین های جدید در جاده نصب شد

سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه با تلاش های صورت گرفته امنیت مراسم امروز تامین شد، به شهرستان گفت: مراحل اجرایی ما از روز جمعه با برپایی موکب ها آغاز شد، همکاران ما با حضور در جاده ها، اقدامات لازم در محل انجام شد و بازرسی امنیتی از جاده انجام شد.

وی ادامه داد: از ساعت 24 محدودیت در گسترش موکب ها و انتقال امکانات آنها آغاز شد و از ساعت 4:30 بامداد 50 درصد کادر رئیس پلیس مشغول به کار شدند. از امامزاده حسن، مسجد جامع در میدان جمهوری، باقر شهر، قرچک و میدان امام حسین تا شهرری تحت کنترل است.

محمدیان خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این مراسم در حمایت از مردم مظلوم غزه شعار سر دادند و امیدواریم ریشه نظام کودک کشی اسرائیل از خاک کنده شود.

وی با اعلام اینکه 14 هزار نفر امنیت شهر تهران را تحت پوشش قرار دادند، تصریح کرد: حریم حرم در سه لایه مسدود شد و سطوح کنترل در لایه های مختلف افزایش یافت و در لایه سوم تمامی افراد حاضر تحت معاینه فیزیکی قرار گرفتند. در طول مسیر ماموران نقابدار نیز برای شناسایی مظنونین احتمالی حضور داشتند و خوشبختانه تا این لحظه هیچ مشکل امنیتی نداشته ایم و امیدواریم این عملیات تا ساعات باقی مانده نیز ادامه داشته باشد.

رئیس پلیس تهران بزرگ تائید کرد: اخیراً با همکاری شهرداری برای نصب دوربین های جدید تلاش می شود و در روزهای اخیر تعداد زیادی دوربین نصب شده است.

شهرداری تهران سنگ تمام گذاشت

سردار قربان محمد ولی زاده فرمانده سپاه استان تهران ضمن تقدیر از تلاش همه دستگاه ها برای برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین گفت: شهرداری تهران امسال با جان و دل تلاش کرد و تمام تلاش خود را برای میزبانی این مراسم انجام داد.

وی ادامه داد: شهرداری تلاش و همکاری خوبی با سایر نهادها برای انسداد معابر و ایجاد شرایط مناسب در جاده ها انجام داد. امروز شاهد کمترین تردد در جاده ها بودیم، نیروی انتظامی، راهداری و شهرداری در کنار جاده حضور داشتند و حرکت بسیار سازماندهی شده ای شکل گرفت.

ولی زاده با بیان اینکه هر ساله در بحث جابجایی مسافران دخالت می کردیم اما امروز شاهد بازگشت بازماندگان با وسایل نقلیه عمومی هستیم، خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه 20 تمام تمهیدات را برای تخلیه و بازگشت مسافران انجام داده است. . بازماندگان قطار شهری، اتوبوس و ون در این زمینه برنامه ریزی شده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تامین امنیت کنسرت یکی از دغدغه های ما بود و خوشبختانه تیم هایی برای استقبال از شرکت کنندگان و ایمن سازی مسیر تشکیل شد.

سرویس حمل و نقل عمومی هر پنج دقیقه به شهرهای اقماری

محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آغاز سرویس دهی از ساعات اولیه صبح در مترو، اتوبوس و تاکسی خبر داد و اظهار داشت: جابجایی مسافران به ورامین، قرچک و پیشوا هر پنج دقیقه یکبار انجام می شود. از ساعت 12 امروز

وی ادامه داد: در 12 روز گذشته 350 دوربین جدید در حاشیه جاده نصب و در 72 ساعت گذشته فعال شدند و این اتفاق بزرگی است که امسال برای اولین بار شاهد آن هستیم. این روند در سطح شهر ادامه خواهد داشت.

رکن اصلی مهمانی امروز حضور مردم است

مهرداد باقری بدنی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان اینکه حرکت ازدحام جمعیت از ساعت 6 صبح از میدان امام حسین (ع) آغاز شد، گفت: در حال حاضر شاهد حضور خیل عظیمی از بازماندگان هستیم. در جاده ها

وی افزود: ادارات مختلف تا این لحظه مکان را به بهترین نحو مدیریت کرده اند اما رکن اصلی مراسم امروز حضور مردم و موکب های مردمی بود که حضورشان همچنان ادامه دارد.

مناطق اصلی و پشتیبان به خوبی هماهنگ شده اند

حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با بیان اینکه هماهنگی با دستگاه های ذیربط و پشتیبان به خوبی انجام شده است، تصریح کرد: نهادهای دیگری نیز علاوه بر شهرداری تهران حمایت های لازم را انجام دادند.

لازم به ذکر است، موکب جاماندگان اربعین ساعت 5:30 بامداد امروز – یکشنبه 4 شهریور – از میدان امام حسین (ع) به سمت حرم حضرت عبدالعظیم (ع) شهریور به راه افتاد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *