شهادت شکست و مرگ نیست

تبلیغات بنری


دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم یادبود شهید طالب سمیع عبدالله گفت: شهادت شکست و مرگ نیست.

یورنا- سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم یادبود طالب سامی عبدالله از رهبران فقید حزب الله لبنان که هفته گذشته در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، سخنرانی کرد.
وی بیان کرد: از دیدگاه ما شهادت یک پیروزی است نه شکست و خطرناک ترین چیزی که رژیم صهیونیستی با آن مواجه است این است که حاضران در میدان نبرد با صهیونیست ها این اندیشه را با خود دارند.

سید حسن نصرالله گفت: شهادت پیروزی است نه شکست و مرگ. این نقطه قوت جبهه های مقاومت است.

دبیرکل حزب الله لبنان ادامه داد: خطرناک ترین چیزی که این رژیم با آن مواجه است، حضور کسانی است که در جبهه ها می جنگند و حامل فکر و ایمان هستند. شاهد صبر و رضایت خانواده های معظم شهدا هستیم.

وی تاکید کرد: شهید ابوطالب مانند دیگران به عنوان یک رزمنده معمولی شروع به کار کرد و به برکت روحیه و اراده خود به سرعت پیش رفت.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: ابوطالب در اوایل جوانی یکی از سرکردگان محور الصدیقی بود و در سال 92 یکی از نیروهای جهادی بود که به بوسنی رفت.

وی ادامه داد: شهید ابوطالب قبل از سال 1379 فرمانده محور بنت جبیل بود و در جنگ 1385 مسئولیت این محور را بر عهده داشت، سپس در سال 1395 مسئولیت یگان پیروزی را بر عهده داشت و تا زمان شهادت در این سمت باقی ماند. .

سید حسن نصرالله تاکید کرد: راه ما ایستادگی در راه مقاومت، ایجاد فضای مقاومت و بسیج مردمی رزمنده است و با وجود جان باختن این شهدا، نه پرچم ما به زمین می خورد و نه نقطه ضعفی در ما ظاهر می شود. شهید ابوطالب نیز با این صفات به مقاومت پیوست.

وی گفت: شهید ابوطالب مانند دیگران به عنوان یک رزمنده معمولی شروع به کار کرد و به لطف روحیه و اراده خود به سرعت پیش رفت.

دبیرکل حزب الله لبنان ادامه داد: ابوطالب در اوایل جوانی یکی از سرکردگان محور الصدیقی بود و در سال 92 یکی از نیروهای جهادی بود که به بوسنی رفت.

وی افزود: شهید ابوطالب قبل از سال 1379 فرمانده محور بنت جبیل بود و در جنگ 1385 مسئولیت این محور را بر عهده داشت سپس در سال 1395 مسئولیت یگان پیروزی را بر عهده داشت و تا زمان شهادت در این سمت باقی ماند. .

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: شکی نیست که از دست دادن حاج ابوطالب برای ما ضایعه بزرگی است، اما معتقدیم که آنها شهید شدند و به بلندترین آرزوهای خود رسیدند. کسانی که می مانند همان روحیه، عزم و اراده را دارند.

وی گفت: پاسخ مقاومت به دشمن تروریست این است که اعضای یگانی که تعدادی از افسران آن به شهادت رسیدند برای مقابله با دشمن مصمم تر شده اند.

سید حسن نصرالله گفت: شهید ابوطالب اولین فرمانده میدانی بود که جبهه جنگ را برای حمایت از غزه گشود.

دبیرکل حزب الله لبنان ادامه داد: این نبرد نقش مهمی در رویارویی بزرگ در جبهه لبنان داشت و همچنان خسارات و جانفشانی های مادی، معنوی و معنوی بر دشمن وارد می کند.

وی تاکید کرد: یکی از مهم ترین نشانه های کارآمدی جبهه لبنان، فریادها و تهدیدهایی است که از سران، مسئولان و شهرک نشینان دشمن صهیونیستی می شنویم. اگر نبرد حزب الله بی نتیجه بود، چرا جهان برای حذف آن از جبهه غزه دخالت می کرد؟

وی گفت: یکی از نتایج این نبرد تخریب وجهه و اعتبار ارتش اسرائیل است.

سید حسن نصرالله ادامه داد: جبهه ما و سایر جبهه ها به شدت پای میز مذاکره حضور دارند و از طریق آنها به نتایج مشخصی خواهیم رسید.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: ناوگان آمریکایی که برای ممانعت از هدف قرار دادن کشتی های اسرائیلی توسط یمنی ها به دریای سرخ و دریای عرب آمده بود، علیرغم استفاده از همه توان، نتوانست از ناوهای اسرائیلی و یا سایر کشتی ها محافظت کند. به سمت فلسطین اشغالی می رود. به تدریج، این یک شکست بزرگ برای دو ناوگان دریایی مهم در جهان است. این یک شکست بزرگ برای دو ناوگان دریایی مهم در جهان است.

وی ادامه داد: جبهه عراق به شدت پدافند هوایی رژیم صهیونیستی و نیروی پدافند هوایی آن را در منطقه تضعیف کرده است و دشمن اسرائیلی قادر به ردیابی موشک ها و پهپادهای پرتاب شده خود نیست.

سید حسن نصرالله گفت: رژیم اشغالگر در مقابل فداکاری های رزمندگان مقاومت در غزه و رفح ناتوان است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: رسانه‌های دشمن از ابتدای نبرد الاقصی تلاش می‌کنند تا جبهه‌های پشتیبانی و آنچه در غزه رخ می‌دهد کم‌اهمیت جلوه دهند.

وی توضیح داد که یکی از رهبران ارشد اسرائیل گفته است که اگر جبهه لبنان وجود نداشت، نیروهای کافی برای شکست غزه وجود داشت.

سید حسن نصرالله گفت: دشمن به خسارات واقعی خود در جبهه شمالی اعتراف نخواهد کرد تا به دولت و نتانیاهو که جنگ غزه را اولویت اصلی خود می‌داند، فشار نیاورد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود: بخشی از جنگ رسانه‌ای و روانی دشمن عدم اعتراف به کشته‌ها و مجروحان خود است، در حالی که رسانه‌های نظامی رژیم صهیونیستی عملیات نظامی را منتشر می‌کنند.
از جمله دستاوردهای نبرد جبهه شمالی، جابجایی اجباری شهرک نشینان و اختلال و توقف صنعت، کشاورزی و گردشگری در شمال فلسطین اشغالی بود.

سید حسن نصرالله ادامه داد: یکی دیگر از دستاوردهای نبرد حزب الله این است که برای اولین بار در تاریخ اشغال رژیم صهیونیستی (1948) کمربند امنیتی در درون این رژیم شکل گرفت.

وی بیان کرد: دشمن از تبدیل شدن وضعیت به جنگ همه جانبه بیم دارد و این امر تأثیر شدیدی بر جبهه غزه دارد و صهیونیست ها را مجبور می کند مهمات خود را نجات دهند.

کامل /

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *