شناسایی ۵۰ آسیب‌پذیری از سامانه ها در المپیک فناوری ۱۴۰۳

تبلیغات بنری


مدیرعامل پلتفرم Bunty Bug لیگ امنیت سایبری المپیاد فناوری 1403 از کشف نقاط ضعف در بسیاری از شرکت ها و مجموعه ها در این مسابقه خبر داد و گفت: تاکنون 50 نقطه ضعف توسط شرکت کنندگان در این مسابقه کشف شده است.

به گزارش یورنا؛ محمد امین کریمان، مدیر عامل پلتفرم Bunty Bugوی از اضافه شدن ارزیابی آسیب پذیری به یکی از سیستم های بانکی در دومین روز مسابقه کیف بانتی خبر داد و گفت: این مسابقه را با همکاری یکی از بانک های فعال کشور اجرا کردیم و تیم های شرکت کننده در حال آزمایش توانمندی های خود هستند. .

کریمان با اشاره به همکاری شرکت ها برای شناسایی آسیب های وارد شده به سیستم های خود در این رویداد خاطرنشان کرد: 5 شرکت در این مسابقه در زمینه توزیع مواد غذایی فعال هستند و با این اقدام می خواهیم فرهنگ سازی کنیم که امنیت محدود نباشد. به فناوری اطلاعات و زیرساخت های مالی، بلکه دامنه این خدمات را می توان به حوزه های دیگر گسترش داد.

کریمن با اشاره به مسابقه دیروز بانتی باگ گفت: اتفاق خوبی که در مسابقه دیروز افتاد این بود که یکی از سیستم ها پس از ارسال آن به تیم های شرکت کننده، هر دقیقه به مدت 10 دقیقه گزارش آسیب پذیری را ثبت می کرد.

کریمان خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 50 آسیب پذیری شناسایی شده است. گزارش های تایید شده مطابق با قوانین مسابقات توسط تیم داوری و کارشناسان سازمان ها بررسی می شود. این گزارش ها در آخرین روز مسابقه کیف بانتی جمع آوری و نتایج این مسابقه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *