شناخت گل‌محمدی از پرسپولیس کار را سخت می‌کند/ همچنان در خط حمله و دفاع مشکل داریم

تبلیغات بنری


گفتگو

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شناخت گل محمدی از تیم سابقش کار را برای سرخ پوشان در دیدار مقابل فولاد سخت می کند.

قاسم دهنوی وی در گفت وگو با میزان، درباره توقف پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در هفته دوم لیگ برتر انگلیس اظهار داشت: با توجه به اینکه پرسپولیس بازیکنان زیادی را از دست داد و بازیکنان جدیدی را انتخاب کرد، هماهنگی ها زمان بر است اما در این دو هفته هر دو تیم تبدیل شده اند. بازیکنان و کادر فنی یکدیگر را به خوبی می شناسند.

وی ادامه داد: اگر بازی های پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار می شد قطعا شرایط فرق می کرد. بازیکنان پرسپولیس برای تطبیق با شرایط ورزشگاه جدید به زمان زیادی نیاز دارند. متاسفانه شرایط پرسپولیس دردسرساز شده است با وجود اینکه بازیکنان جایگزین خوبی انتخاب و جذب شده اند و با توجه به اینکه در دو دیدار اخیر عملکرد پرسپولیس بد نبوده اما از دست دادن امتیاز در ادامه فصل کار را سخت می کند.

امیدوارم بازیکنان خارجی به زودی خودشان را نشان دهند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با تراکتورسازی در ورزشگاه با هوادارانش واقعا سخت است. وقتی پرسپولیس 10 نفره شد به نظر من کم کم میل به برد بیشتر شد به نظر من این نقطه قوت تیم است. البته پرسپولیس همچنان در خط حمله و دفاع مشکل دارد و هنوز نتوانسته بازیساز خوبی جذب کند. آنها هنوز با کانال های جانبی مشکل دارند. بازی با پای گواندوز همچنان سخت است و امیدوارم بازیکنان خارجی به زودی خودشان را نشان دهند.

دهناویی در خصوص دیدار با فولاد خوزستان در هفته سوم لیگ برتر گفت: بازی با فولاد همیشه جذاب است اما نقطه قوت پرسپولیس فقط مقابل این تیم نیست، بلکه در همه رقابت ها شکست سنگینی می دهد. پرسپولیس در این دیدار میزبان است و با توجه به آشنایی یحیی گل محمدی با تیم سابقش کار بسیار سختی خواهد بود. اما با بازی هایی که پرسپولیس تاکنون انجام داده، شرایط این تیم خوب است و البته باید در دفاع و هافبک تقویت شود.

من فکر می کنم حرکت آهسته و تصاویر آهسته تر از VAR است

او درباره استفاده از VAR در لیگ برتر انگلیس گفت: «به نظر من این اسلوموشن و تصاویر کندتر از VAR است. البته به نظرم در کل بد نیست اما آماتور عمل می کنند چون توقع ما خیلی بیشتر است. با هزینه هایی که می پردازند، تبلیغات و درآمدی که دارند باید بهتر از این کار کند. البته در این شرایط هم خطاها در نتایج تاثیر داشت. VAR می تواند در آینده کمک زیادی کند. اتفاقی که در فوتبال اروپا می افتد، نه در فوتبال ما، برای ما یک آمار منفی است. در دیدار سپاهان و خیبر اگر کمک داور ویدیویی بود اوضاع فرق می کرد. بازی گلغر و استقلال خوزستان هم همینطور. دوست داشتنی بودن می تواند تا حد زیادی به نتایج کمک کند. دیگر نمی گویند پرسپولیس با گل آفساید برد. حداقل کسانی که ذهن منفی دارند متقاعد خواهند شد.

باشگاه های برتر ما باید ورزشگاه خود را داشته باشند

دهنوی با انتقاد از فدراسیون فوتبال گفت: یکی از دلایل ضعف فدراسیون 5 ستاره ناتوانی در ایجاد شرایط مناسب و حرفه ای است. با توجه به بودجه باشگاه ها و فدراسیون، باشگاه های مطرح ما باید ورزشگاه اختصاصی داشته باشند. با طرفدارانمان، چگونه باید به آنها پاسخ دهیم؟ ورزشگاه آزادی بعد از این همه سال هنوز آماده نیست و نتوانسته اند این ورزشگاه را بازسازی کنند. مراکشی ها همیشه تنبیه می شوند، خرج زیادی کردند و باید کمک کنند که ورزشگاه آزادی به آنها بدهند تا آبروی ما نرود. هزینه را جای دیگری نگیرید. چمن ورزشگاه آزادی مشکلی نداشت و می توانند روی بازسازی سکوها کار کنند.

کارگزاران بازیکنان بی کیفیت را با مبالغ بالا به تیم ها می آورند

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما 20 سال است که در این بازی حضور داریم، اما دلالان با مبالغ بالا بازیکنان بی کیفیت را به تیم ها می آورند سطح اول فوتبال ایران، بازیکنان جوان و مستعد با فوتبال آشنا می شوند. ببینید فصل گذشته در لیگ اول چه گذشت و چه اتفاقاتی برای برخی تیم ها افتاد، همه اینها کار دلالان است. حداقل باید این عوامل منفی را از فوتبال قطع کرد تا تیم ها شکست نخورند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *