شناخت واقعه عاشورا از الزامات اجرا است

تبلیغات بنری


ردا حبیبی با بیان اینکه شناخت واقعه عاشورا یکی از ملزومات اجرایی است، گفت: کار در رادیو محرم علاوه بر تجربه شناخت واقعه عاشورا و رزمندگان مختلف، عشقی آسمانی می خواهد.

یورنا – بنابر اعلام روابط عمومی نماینده صوت رضا حبیبی که برای هشتمین سال متوالی اجرای برنامه های محرم رادیو را بر عهده دارد و در پاسخ به این سوال که آیا برای اجرای برنامه های محرم رادیو نیاز به تخصص خاصی وجود دارد؟ ایشان می فرمایند: یقیناً کار در مکانی برای افزایش معرفت مردم با شور و شعور حسینی، برای شکل گیری الگویی صحیح و مناسب برای عزاداری امام حسین (علیه السلام)، قطعاً نیاز است. برای تجربه، چه در عرصه اجرا و چه در شناخت واقعه عاشورا و جنبه های مختلف آن که ممکن است پس از آن همه نبود سخنران امکان پذیر باشد. بیش از همه کار در رادیو محرم، علاوه بر آنچه ذکر شد، عشقی ملکوتی هم می خواهد، عشق حسین علیه السلام.

گوینده رادیو محرم ادامه می دهد: بهترین کاری که می کنم این است که انرژی ام را در برنامه بگذارم و قبل از اینکه برای ارائه برنامه وارد استودیو شوم حتما مطالعه کنم. وی کتاب هایی چون الملحمه الحسینیه استاد مطهری، خیاز الحسینیه، منتهی الاعمال و غیره را تألیف کرد. من مطالعه می کنم

وی با تاکید بر اینکه استقبال از رادیو محرم بی نظیر است، می افزاید: با توجه به واکنش هایی که از همه اقشار به ما رسیده، از رادیو محرم استقبال خوبی شده است. به نظرم استقبال از رادیو محرم بی نظیر است.

حبیبی خاطرنشان می کند: اسم رادیو محرم واقعا شیک است. حسینی و پهن است چون دل عاشقان. همچنین چند سال پیش به مرکزی با 162 صدا و سیما آمدیم تا گفتگوی زنده با مخاطبان داشته باشیم. به گفته یکی از 162 همکار که گفت: رادیو محرم به اندازه سریال های پرمخاطب تلویزیون حلقه دارد.

گوینده رادیو محرم الحرام خاطرنشان کرد: شرایط خاص پخش رادیو محرم الحرام و عشق فراوان مردم به امام حسین (علیه السلام) و یاران باوفایش، این رسانه مذهبی را به رادیویی خصوصی تبدیل کرد که نیاز به همه متخصصان دارد. تخصص برای پخش آن عاشق باش

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *