ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» تا ۱۰ شهریور تمدید شد

تبلیغات بنری


مهلت شرکت در ششمین دوسالانه بین‌المللی «کتاب کاریکاتور» به درخواست هنرمندان حاضر در راهپیمایی اربعین تا ۱۹ شهریور ماه ۱۳۰۳ تمدید شد.

یورنا – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کتابخانه های عمومی کشور، مهلت شرکت در ششمین دوسالانه بین المللی «کتاب کاریکاتور» بنا به درخواست هنرمندان حاضر در راهپیمایی اربعین تا 19 شهریور ماه 1403 تمدید شد.

تاکنون هنرمندانی از 72 کشور جهان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند.

این دوره از جشنواره بر محورهای «کتاب، کودک و خانواده»، «کتاب، سرگرمی، شادی و آرامش»، «کتاب، عصر دیجیتال و هوش مصنوعی»، «کتاب، کتابخانه و تجارت» و «کتاب و کتابخانه”. «نشست فرهنگی»، «اجتماعی»، «کتاب، کتابخانه و رویدادهای مهم اجتماعی» و «کتاب، فلسطین و مقاومت غزه» از موضوعات جانبی این دوره از جشنواره خواهد بود. علاقه مندان می توانند آثار خود را در دو دسته حرفه ای و مبتدی (هنرمندان ایرانی که در مسابقات داخلی و بین المللی شرکت نکرده اند) ارسال کنند.

جوایز

در بخش حرفه ای برگزیدگان این جشنواره (مقام اول تا سوم) علاوه بر لوح، تندیس و هدیه نقدی (به ترتیب 1000، 700 و 500 یورو) از 3 نفر شایسته تقدیر علاوه بر لوح و تندیس، 80 میلیون ریال هدیه نقدی و 6 نفر نیز در بخش مبتدیان لوح تقدیر و 50 میلیون ریال هدیه نقدی دریافت خواهند کرد.

لازم به ذکر است، علاقه مندان به شرکت در ششمین دوسالانه بین المللی «کتاب کاریکاتور» می توانند با عضویت در سامانه جشنواره به نشانی www.booktoon.ir آثار خود را تا تاریخ 10 شهریور 1393 (31 مرداد 1393) ارسال کنند. آثار باید به صورت الکترونیکی با فرمت JPEG با حداقل وضوح 200 dpi، ارتفاع یا عرض 2000 پیکسل و حداکثر حجم 100 مگابایت ارسال شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 02166735792 (داخلی 2165) و 09105039320 و ایمیل info@booktoon.ir تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *