شاهد کشتی‌های زیبایی در هفته اول لیگ برتر بودیم/ نیم نگاهی به سکوی قهرمانی داریم

تبلیغات بنری


سرمربی تیم کشتی آزاد صنایع غذایی معینی پور گفت: در ورزش همیشه برد و باخت وجود دارد اما خوشبختانه در دیدار مقابل پانلا شاهد کشتی های زیبایی بودیم.

یورنا – اولین دیدار مرحله اول لیگ آزاد کشتی کشور در گروه B در سالن شهدای طبقه هفتم تهران برگزار شد که در این دیدار تیم صنایع غذایی معینی پور با نتیجه 8 بر 2 مقابل تیم پانلا به برتری رسید.

علی رضا رضاییمدیر فنی تیم کشتی آزاد صنایع غذایی معینی پور ضمن تبریک به کادر فنی و کشتی گیران مستعد تیم پانلا گفت با وجود اینکه انتظار داشتم تیم پانلا 7 بر 3 یا 6 بر 4 برنده شود اما خوشبختانه شرایط کشتی به پایان رسید. مسیری که توانستیم با نتیجه 8-2 پیروز میدان شویم.

نایب قهرمان المپیک به تمرینات مستمر تیم معینی پور اشاره کرد و گفت: همه کشتی گیران این تیم طبق انتظار کشتی گرفتند و وظایف خود را بی نقص انجام دادند و به همین دلیل نتیجه خوبی گرفتیم.

وی با اشاره به اینکه بدون توجه به نتیجه امروز شاهد کشتی های خوب و زیبایی بودیم، گفت: من شخصا مدت ها بود که چنین کشتی های ظریفی را ندیده بودم و مطمئن هستم کسانی که در 7 تیر یا در سالن شهدا حضور داشتند. کشتی ها را به روش های دیگر دید، از تماشای مسابقات لذت برد.

رضایی با ابراز خرسندی از تیم انفرادی معینی پور گفت: تیم جوان ما کشتی های زیبایی ارائه کرد و تلاش ما بر این است که بهترین ها را ارائه دهیم و در عین حال همه اعضای تیم نیم نگاهی به سکوی مسابقات داشته باشند.

سرمربی تیم کشتی آزاد صنایع غذایی معینی پور خاطرنشان کرد: مسابقات امسال با حضور تیم های قدرتمند بسیار جذاب خواهد بود و باید به یاد داشته باشیم که همیشه برد و باخت وجود خواهد داشت و بسیاری از کسانی که امروز مربیگری تیم را بر عهده دارند روزگاری بوده اند. زمانی بین ما و شاگردان مان رفاقت برقرار بود و امروز به لطف خدا همه تلاش می کنیم در محیط آموزشی جایگاهی به دست آوریم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *