«سی و یک رویا» به عباس کیارستمی تقدیم شد

تبلیغات بنری


نمایش «سی و یک رویا» به نویسندگی و کارگردانی جواد مولانیا و تهیه کنندگی سپهر صاحبی در روز تولد عباس کیارستمی به این کارگردان بزرگ تقدیم شد.

یورنا مولانیا در معرفی برنامه «سی و یک رویا» گفت: عباس کیارستمی مردی است که خواب دیدن را به من آموخت و برایم جالب است که در روز تولد او با تیمم روی صحنه می رویم. او همیشه می گفت: مهم نیست کجا باشی، حتی در زندان یا در زندان قفل شده، هیچکس نمی تواند رویای تو را از شما بگیرد.

نورا هاشمی، وحید آقاپور، هومن کیایی، نازنین احمدی، مریم دانسته فرد، عارف عباسی، امیرمحمد رفیقه، آرسام فیروزی، سوگنده قریشی، دیبا حکیم الهی، فاطمه (متینا) حسین آبادی بازیگران این نمایش هستند.

ترکیب زنده موسیقی این نمایش نیز متشکل از مهراد مجید، سید سبحار آوینی، الهام شجاعی نعمانی، نسیم شمسی گوشکی، الناز شجاعی نعمانی، آیدا شجاعی فر، ملیکا شبهنگ فر و حمیدرضابنداد است.

از دیگر بازیگران می توان به سعید قیسی پور، امین عباسی (دستیار تهیه کننده)، سجاد قربانی و پریا یاراحمدی (دستیار اول)، زهرا آقامیر (دستیار دوم)، محبوب مقدم (طراح صدا، صدابردار)، فربود مقدم (ایچو)، شاهزاده (ای چو) اشاره کرد. . محمد رفیع کاه (طراح پوستر و مواد تبلیغاتی) و سارا الحدادی (مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه و تبلیغات).

“سی و یک رویا” ساعت 18 در تماشاخانه ملک اکران می شود و علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت به سایت تفال یا گیشه تئاتر مراجعه کنند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *