«سینما اربعین» خدمتی فرهنگی هنری به زائران حسینی است

تبلیغات بنری


گفتگو

مدیر روابط عمومی و تبلیغات موسسه بهمن سبز از نمایش چهار فیلم در موکب علی بن موسی الرضا (علیه السلام) خبر داد.

مهراب محمدزاده مدیر روابط عمومی و تبلیغات موسسه بهمن سبز در گفتگو با مقدار وی در خصوص رویداد «چهل سینما» گفت: با کمک همکارانش در مدیریت نمایش سیار بهمن سبز، چهار فیلم در موکب علی بن موسی الرضا (علیه السلام) – ستون 707 وجود دارد. موکب فرهنگی حامیان کشاورزی – ستون 909 و زائران در جاده. راهپیمایی اربعین او آزاد شد

وی ادامه داد: این چهار فیلم در دسته بندی بیوگرافی، تاریخ، کودک و نوجوان قرار می گیرند. از جمله این آثار می‌توان به فیلم‌های «شورشیقی» ساخته داریوش یاری، «خواهر رضا» ساخته سیدجطبی طباطب‌نژاد، «ایلیا در جست‌وجوی قهرمان» ساخته سیدعلی موسوی نژاد و «هانس» ساخته حسین دارابی در «اربعین» اشاره کرد. “. سینما».حوزه هنری راه اندازی شد.

محمدزاده با اشاره به اینکه نمایش سیار یکی از مهمترین برنامه های مؤسسه بهمن سبز در سال جاری است، گفت: نمایش سیار زمینه ساز تأسیس سازمان جدید تماشا برای سینمای ایران و آثار مستند در مناطقی است که در سراسر کشور سینما وجود ندارد. کشور برای تکمیل سبد فرهنگی در مناطق کمتر توسعه یافته متأسفانه نمی توانند به سینماها برسند، مخاطبان محصولات فرهنگی و هنری تولید شده و همچنین افزودن مخاطبان جدید، مکان ها و جغرافیای اجراها و تجربیات تماشای انبوه جدید به توزیع هستند. زنجیره ای سینمای ایران که این بار آماده کار در قالب بین المللی و جغرافیای عظیم فرهنگی و هنری اربعین حسینی به زائران ایران و سایر کشورهاست.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات بهمن سبز در پایان گفت: تلاش ما بر این است که در طول سال علاوه بر فعالیت های حرفه ای جاری، فعالیت های ویژه ای نیز برای کودکان داشتیم و جوانی، فیلم، صحنه های ویژه کودکان و اکنون با سینمای اربعین سعی کردیم آنچه را که در چارچوب نهاد موجود است در اختیار زائران حسینی قرار دهیم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *