سقوط ۸۱ درصدی فروش «جوکر ۲» در هفته دوم – یورنا

تبلیغات بنری


به گزارش «یورنا» به نقل از «ورایتی»، تنها برای یک دلقک قاتل در بالای باکس آفیس جا دارد و هفته گذشته آن دلقک «جوکر ۲» نبود. اما “ترسناک 3”.

Scarecrow 3 با 18.3 میلیون دلار در 2514 سینما در اولین آخر هفته اکران خود در صدر باکس آفیس آمریکای شمالی قرار گرفت و اولین فیلم ترسناک ایندی کم هزینه را به نمایش گذاشت. این فیلم درباره یک دلقک شیطانی است که یک شهر کوچک را به وحشت می اندازد.

اما فیلم «جوکر: جنون معمولی» که هفته گذشته در صدر باکس آفیس قرار داشت، از نمایش خود در 4102 سالن این هفته تنها 7 میلیون و 550 هزار دلار کسب کرد و به رتبه دوم سقوط نکرد و به رتبه سوم فروش سقوط کرد. و شاید بتوان با آمار نشان داد که بعد از «آب بیتل» از نظر فروش در جایگاه چهارم قرار دارد.

“جوکر 2″، یک کمدی موزیکال با بازی خواکین فینیکس در نقش یک کمدین و دلقک پاره وقت، با وجود این واقعیت که اولین آمار فروش آخر هفته پس از انتشار آمار منتشر شد، تقریباً 82 درصد کاهش یافت. تنها 37.6 میلیون دلار بود.

این کاهش قابل توجه در مقایسه با افت 78.1 درصدی Marvel، Ant-Man and the Bee: Quantum Mania با افت 69.9 درصدی و Shazam با افت 69 درصدی، یکی از بزرگترین کاهش ها برای فیلم های ابرقهرمانی است.

«جوکر 2» که انتظار می رفت اکران شود، تاکنون 51.6 میلیون دلار در آمریکا و 165.3 میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است، در حالی که برادران وارنر این فیلم را با هزینه 200 میلیون دلاری تولید کرده است. تا 450 میلیون بدون ضرر بفروشید.

در همین حال، سومین فیلم، «ترسناک»، فیلمی به شدت نگران‌کننده و پر از صحنه‌های خونین، با موفقیت بزرگی از سوی منتقدان و تماشاگران مواجه شد، در حالی که صحبت از نمایش خشونت‌آمیز وحشیانه در این فیلم منجر به ایجاد خط تلفنی برای مخاطبان شد. به سینما رفت تا از کشتار برهنگان در فیلم شکایت کند.

این دنباله در سال 2022 اکران شد و 10 میلیون دلار در داخل و 15.7 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت و موفقیت بزرگی را برای فیلمی که با بودجه کمی ساخته شده بود، رقم زد. فیلم سوم بار دیگر به کارگردانی دیمین لئونه ساخته شده است.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *