سعید اوحدی به ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب شد

تبلیغات بنری


با صدور حکم ریاست جمهوری، سعید اوحدی با توجه به شایستگی، تجارب ارزنده اداری و سوابق اجرایی به سمت «معاون رئیس و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران» منصوب شد.

یورنا – مسعود المادیجیان در حکم انتصاب «سعید عهدی» به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره کرد و امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم انداز و کلیات اجرایی شود. سیاست های مصوب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر اساس منشور محقق می شود. مشکلات کشور

سعید اوحدی، متولد 1335، مهندس عمران.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت دوازدهم، معاونت اداری و توسعه منابع وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، رئیس سازمان حج و زیارت، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش و قائم مقام وی نماینده ولی فقیه در امور آزادگان از جمله سوابق اجرایی احدی است.

متن فرمان ریاست جمهوری در زیر آمده است.

جناب آقای سعید اوحدی

به استناد اصل (124) قانون اساسی و نظر به مراتب صلاحیت، تجارب ارزنده اداری و سوابق اجرایی، جنابعالی را به سمت «معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران» منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی و اهداف سند چشم انداز و سیاست های کلی مصوب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید بکوشید. مشکلات کشور با در نظر گرفتن قانون افتخار کارکنان دولت چهاردهم و تعامل با هیات محترم وزیران.

برای ایشان در انجام وظایف محوله از خداوند متعال آرزوی موفقیت دارم.

مسعود پزشکیان
رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *