سطح رقابت‌ها فوق‌العاده بالا بود/ می‌توانستم طلا بگیرم

تبلیغات بنری


نایب قهرمان پارالمپیک پارالمپیک پاریس گفت: مدال نقره در ذهن من مانده است، اما می توانست طلا باشد. برای کسب این مدال زحمت زیادی کشیدم.

یورنا – فاطمه همتی وی پس از کسب مدال نقره ماده کامپوند تیراندازی پارالمپیک المپیک 2024 پاریس گفت: امروز چهار دور حذفی داشتیم و در دور اول استراحت کردم. خدا را شکر عملکرد خوبی داشتم به خصوص در نیمه نهایی که 146 گل زدم. در فینال به دلیل مصدومیت 8 شوت زدم و نتوانستم برگردم وگرنه می توانستم مدال طلا بگیرم.

وی ادامه داد: اولین تجربه حضور من در پارالمپیک بود. خیلی احساس خوبی داشتم و افتخار می کردم. خوشحال بودم که توانستم ملت را خوشحال کنم. سطح مسابقات بسیار بالا بود و رکورد زدیم و نماینده ترکیه توانست رکورد بزند.

نایب قهرمان پارالمپیک پارالمپیک پاریس گفت: مدال نقره در ذهن من مانده است، اما می توانست طلا باشد. برای کسب این مدال زحمت زیادی کشیدم و 6 ماه با کادرفنی جدید کار کردیم. کادر فنی و تیم ملی زحمت کشیده اند. آنها امروز مرا تشویق کردند و من از آنها ممنونم.

همتی در پایان گفت: خدا را شاکرم که همیشه به من توجه دارد. از خانواده ام، پدر و مادرم، کادرفنی، سرپرست تیم، اعضای کمیته ملی پارالمپیک و همه کسانی که به من در کسب این مدال کمک کردند تشکر می کنم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *