سرلشکر سلامی عروج فرمانده پیشکسوت دفاع مقدس را تسلیت گفت

تبلیغات بنری


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت سردار سرتیپ پاسدار رضا محمد سلیمانی را تسلیت گفت.

یورنا- به گزارش سایت دفاع پرس، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت سردار سرتیپ دوم پاسدار رضا محمد سلیمانی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

به نام خدا

عروج ملکوتی سردار سرافراز سپاه اسلام سردار سرتیپ دوم پاسدار رضا محمد سلیمانی از فرماندهان و جانبازان سرافراز هشت ساله را به خانواده محترم و همرزمان دلاور ایشان تسلیت عرض می نمایم. دفاع مقدس.

تلاش های ارزنده مجاهد رشید و دلاور در دفاع از استقلال، امنیت، تمامیت ارضی، ارزش های دینی، انقلابی و میهنی کشور به ویژه مقابله با دشمن بعثی در جنگ تحمیلی و درخشش چشمگیر در ارتقای توان و سازماندهی نیروی زمینی ارتش. حالت. فرماندهی توپخانه سپاه پاسداران به فرماندهی امام حسین علیه السلام در اصفهان، فرماندهی توپخانه چهاردهم ارتش مقدس، فرماندهی گروه توپخانه موشکی پانزدهم خرداد در اصفهان، فرماندهی دانشکده توپخانه ارتش، فرماندهی توپخانه 56 ارتش. لشکر توپخانه حضرت یونس در استان فارس نقش مؤثر و همیشگی در جایگزینی سنگرهای لشکر نوزدهم فجر در استان فارس و لشکر چهاردهم امام حسین (ع) در اصفهان، فرمانده حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام داشت. در استان چهارمحال بختیاری و رئیس باشگاه فرهنگی ورزشی شهید صباسی شیراز و انتقال تجربیات و آموزه های دفاعی به نسل جدید برای همیشه در یاد و خاطره مردم این دیار به ویژه مدافعان انقلاب و اسلام وطن زنده و شایسته دنیا و آخرت. روزهای آینده پاداش الهی خواهد داشت.

از خداوند متعال به آن رهبر بزرگ، مغفرت و رحمت الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام با خیمه ولایت مشکل دارم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *