سران صهیونیستی از روند فروپاشی اسرائیل صحبت می‌کنند

تبلیغات بنری


سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به روند فروپاشی رژیم صهیونیستی گفت: هر چه نتانیاهو جنایتکار جنگی بیشتر بماند، زوال داخلی و بین المللی این رژیم تسریع می یابد.

یورنا- ناصر الکنانی سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تداوم اعتراضات و اعتصابات در اراضی اشغالی گفت: شکاف روزافزون در جامعه و سازمان های رژیم صهیونیستی اکنون در برابر چشمان همه جهان است. .

الکنانی با اشاره به ادامه جنگ اخیر رژیم صهیونیستی علیه غزه نوشت: تظاهرات و اعتصابات عمومی در سراسر محوطه رژیم صهیونیستی گسترش یافت و از سوی سران صهیونیست سرعت بی سابقه ای گرفت.

به گفته وی، شکاف فزاینده در جامعه و سازمان های رژیم صهیونیستی اکنون در برابر چشمان همه جهان قرار دارد تا جایی که برخی از سران و کارشناسان صهیونیستی آشکارا از خطر و روند فروپاشی «اسرائیل» صحبت می کنند. ”

همانطور که سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: باند تروریستی حاکم بر تل آویو در یک دوراهی راهبردی در چگونگی تصمیم گیری برای حفظ بقا و تداوم رژیم قرار دارد و البته اگر جنایتکار جنگی – نتانیاهو – هر روز بیشتر بماند، زوال داخلی و بین المللی رژیم تسریع خواهد شد.

وی در پایان نوشت: صدای شکستن استخوان های صهیونیسم بلندتر شده و حمایت آن از ادامه جنایت علیه فلسطینی ها علاوه بر مسئولیت قانونی و بین المللی، شرط بندی بر روی اسبی بازنده است که محکوم به شکست است. .

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *