سخنرانی رئیس جمهور در آیین روز ملی صادرات – یورنا

تبلیغات بنری


به گزارش «یورنا» به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران، مسعود مزاکیان امروز یکشنبه 8 مهرماه در مراسم بیست و هشتمین روز روز ملی صادرات ایران به ایراد سخنرانی پرداخت.

به گزارش یورنا به نقل از یورنا، رئیس جمهور تاکید کرد: تعهدات مجلس به دولت ها با واقعیت همخوانی ندارد.

مسعود مازیکیان گفت: امروز شاهد این هستیم که صهیونیست ها زنان و کودکان را کشتند، بیمارستان ها را بمباران کردند و به مدارس و اجتماعات عمومی حمله کردند، زیرا می خواستند یک انسان را ترور کنند. بعد از حقوق بشر صحبت می کنند.

وی افزود: کدام وجدان بیدار می پذیرد که چنین افرادی از انسانیت، حقوق بشر، آزادی و دموکراسی صحبت کنند؟! حالا می گویند اینها تروریست هستند. اگر مرد هستید، تروریست را بکشید. شما می گویید او تروریست است. آنها را از سرزمین خود بیرون کردند و خانه ها و خانه هایشان را ویران کردند، سپس می گویند: “شما تروریست هستید، چرا زنان و کودکان را می کشید؟”

وی در ادامه با بیان اینکه صهیونیست ها امروز دارند می کشند و دنیا آنها را تماشا می کند، گفت: آنها فجیع ترین جنایات را انجام می دهند و بعد ادعا می کنند که آنها تروریست هستند و ما با تروریست ها می جنگیم. تعداد کشته شدگان و تعداد ترورهایی که به طور رسمی توسط آمریکا و باندش در منطقه انجام می شود را می توان با تهمت هایی که به دیگران می کنند که تروریست هستند مقایسه کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه ما را در موقعیتی قرار دادند که اجازه نمی دهند ایران و کشورمان را با هم بسازیم، تاکید کرد: ما مصمم هستیم ایران خودمان را بسازیم و اعتقاد من سخنان امام علی (ع) است. درود بر او). ) ایران را بسازد. حضرت علی (علیه السلام) وقتی جامعه را طبقه بندی می کند، می فرماید هیچ طبقه ای سامان نمی یابد مگر با کمک تاجران و صاحبان صنعت. کافی است این نظر را باور کنیم. کشور ما با شما قوی تر می شود. ما متعهد به انجام هر کاری هستیم تا موانع را از سر راه شما برداریم.
وی ادامه داد: ما در سفرهای خارج از کشور هستیم و بارها اعلام کرده ام که اتاق بازرگانی باید حرف های ما را اعلام کند تا بستری برای شما فراهم شود. ما به عراق، قطر و ترکمنستان رفتیم و در همه این سفرها نظر شما را خواستیم تا زمینه فعالیت شما فراهم شود.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات ما تعیین اهداف متفاوت است. مثلاً ما در مجلس موافقیم که به جوانان وام ازدواج بدهیم یا وام زایمان بپردازیم، اما منابع را نمی بینیم. چگونه بانک ها ورشکست شدند؟ دلیل این امر مصوباتی است که در مجلس نمایندگان به تصویب رساندیم. تعهدات مجلس به دولت ها با واقعیت همخوانی ندارد.

وی ادامه داد: از یک طرف دولت بدهکار با نارضایتی در بانک ها و صندوق ها ایجاد کردند و بعد گفتند منحل می شود. ابتدا باید بدانیم کجا هستیم. ما در جنگ هستیم. جنگی که این نامردها به ما تحمیل کرده اند روز به روز اوضاع را بدتر می کند. امروز جنگ موشکی نیست، بلکه جنگ ایده و تولید است.

این پزشکیان تاکید کردند: ما مصمم هستیم و معتقدیم به هر شکلی بستری را برای شما فراهم کنیم. بارها گفته ام که وقتی به عنوان پزشک کار می کنیم عوارضی دارد که باید درد و رنج را تحمل کنیم. مداخلات اقتصادی و ارزی ما مجموعه ای از پیچیدگی ها را در ترکیب ایجاد خواهد کرد.
وی همچنین گفت: ما نگران گروه هایی هستیم که ممکن است تصمیمات آنها به زیر خط فقر بیفتد. ما موظفیم آنها را ببینیم و نگذاریم آسیب ببینند. هر مداخله و نسخه ای که برای کشور می نویسیم باید قشر آسیب پذیر را ببیند.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: ما آمادگی داریم در همه مسائل و در دولت با شما دیدار کنیم. بگذارید با شما بنشینیم و مشکل شما را حل کنیم. ملاقات با شما اتلاف وقت نیست. ما حاضریم هر هفته و هر روز زمانی را برای رشد محصولات خود سرمایه گذاری کنیم.

وی با تاکید بر اینکه منتظر رفع موانع هستیم، خاطرنشان کرد: اما سیل آلودگی ها ممکن است به برخی آسیب برساند. عوارض باید در نظر گرفته شود. به عنوان یک باور ما در جنگ هستیم. اقتصاددانان، تولیدکنندگان و صادرکنندگان ما خط مقدم جنگ هستند و ما باید از آنها حمایت کنیم.

دکتر ادامه داد: تعامل و هماهنگی خوبی بین نیروها وجود دارد. ما کسی را محکوم نخواهیم کرد. همه ما با هم کار کرده ایم تا به اینجا برسیم و اکنون باید با هم جمع شویم تا به جلو برویم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: برای ساختن ایران قدرتمند باید دست به دست هم دهیم تا برخی تازه واردها نتوانند به نمایندگی از ما تظاهرات کنند. ایرانی ها هر کاری از دستشان بر بیاید برای ایران انجام می دهند. ما به هر نحو ممکن در خدمت شما خواهیم بود. ما تا آخر با شما هستیم و می جنگیم.

رئیس جمهور در مراسم بیست و هشتمین روز ملی صادرات خطاب به حاضران گفت: شما شرایط را می دانید. افراد شرور می خواهند روز به روز وضعیت را برای ما بدتر کنند. اما ما فرصت های زیادی در اوراسیا، شانگهای، بریکس و در تعامل با همسایگان خود داریم. ما در کنار هم خواهیم ایستاد و با قدرت پیش خواهیم رفت.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *