ستاره گرجستانی پرسپولیس برای تمدید با خانواده‌اش به ایران می‌آید

تبلیغات بنری


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با ستاره شیر سرخ حاضر در یورو 2024 تلفنی گفت و گو کرد و مقرر شد پس از پایان رقابت های تیم ملی گرجستان، ادامه همکاری ها مطرح شود.

یورنا – به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس. گئورگی گلسیانی او پس از تاثیرگذاری در پرسپولیس در دو فصل قبل، به تیم ملی رسید و قهرمانی سه‌گانه را به دست آورد.

ادامه بازی های خوب او در پیراهن پرسپولیس باعث شد تا جایگاهش را در تیم ملی گرجستان تثبیت کند و در جام ملت های اروپا حضور پیدا کند و عصر چهارشنبه با حضور در ترکیب اصلی، نقش اصلی را در این تصمیم ایفا کرد. بازی مقابل تیم ملی پرتغال و دوستان رونالدو که منجر به صعود گرجستان شد.

ردا درویش امروز به همین مناسبت به منظور جویا شدن از وضعیت گولیچیانی و تبریک این موفقیت به او و کشورش، مصاحبه تصویری انجام داد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این تماس تلفنی گفت: از حضور شما در جام ملت های اروپا و ستاره شدن شما در این رقابت ها خوشحال و مفتخریم. این نشان می دهد که پرسپولیس بازیکنان بین المللی دارد.

گلسیانی ضمن تشکر از مدیرعامل باشگاه از تجربه بازی مقابل رونالدو با پیراهن پرسپولیس صحبت کرد و عنوان کرد که شب گذشته در جریان بازی این موضوع را به رونالدو گفته است.

درویش ضمن تبریک به گلسیانی برای تیم گرجستان در این مسابقات آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری کرد که گلسیانی با سلامت کامل مسابقات را به پایان برساند.

درویش در خصوص مذاکره با این بازیکن برای عقد قرارداد جدید گفت: در حال حاضر علاقه و تمرکز گلسیانی روی مسابقات جام ملت ها است. ما نمی خواهیم به این موضوع آسیبی وارد شود. بعد از بازی های ملی صحبت خواهیم کرد. به او گفتم در تهران همدیگر را خواهیم دید و او گفت; او با خانواده اش به تهران می آید.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *