سایت AFC: السد حریف مورد علاقه پرسپولیس – یورنا

تبلیغات بنری


به گزارش یورنا به نقل از یورنا، دور سوم مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا این هفته با برگزاری چند دیدار در دو مرحله غربی و شرقی برگزار می شود. از آنجایی که تنها هشت تیم برتر از مناطق شرق و غرب به ترتیب به مرحله حذفی راه پیدا می کنند، پیروزی در دیدارهای این هفته بسیار مهم خواهد بود.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از آغاز دیدارهای این هفته به پنج نکته مهم پرداخت که در ادامه می خوانیم:

سومین برد متوالی گوانگژو؟

باشگاه گوانگژو در صدر جدول رده بندی کنفرانس شرق قرار دارد و به دنبال ادامه رویایی شروع فصل در روز سه شنبه است. پیروزی بر تیم های ژاپنی یوکوهاما مارینوس و کاوازاکی فرونتاله به این معنی است که آنها تنها تیمی در شرق هستند که در این رقابت ها به 100 درصد برد دست یافته اند و اکنون باید به مصاف جوهور دارالتعظیم بروند.

یک آزمایش چشمی دشوار

شش ماه پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا برای فصل 2023-2024، العین روز دوشنبه در ورزشگاه بن زاید میزبان الهلال خواهد بود. العین با هدایت سفیان رحیمی در نیمه نهایی فصل قبل در دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 6 بر 3 الهلال را شکست داد و برای دومین بار در تاریخ قهرمان جام ملت های آسیا شد. الهلال فصل را خیلی خوب شروع کرده و به دنبال انتقام خواهد بود و مطمئنا این دیدار جذابیت های زیادی دارد.

اولسان ناامید به دنبال بازگشت است

دو شکست در دو دیدار به معنای قرار گرفتن اولسان در قعر جدول رده بندی کنفرانس شرق است و روز چهارشنبه میزبان ویسل کوبه خواهد بود و نماینده کره به 3 امتیاز این دیدار به شدت نیاز خواهد داشت. در صورت شکست اولسان در این دیدار ضعیف ترین عملکرد تاریخ خود را در آسیا ثبت خواهد کرد.

به نظر می رسد پرسپولیس به روند بدون برد خود پایان دهد

پرسپولیس روز دوشنبه به مصاف السد می رود. این دیدار برای هر دو تیم بازی مهمی محسوب می شود. نماینده ایران در این رقابت ها شروع خوبی نداشته و به دنبال کسب تنها یک امتیاز از دو دیدار است.

پرسپولیس در پنج بازی متوالی در آسیا بدون برد است و به دنبال پایان دادن به این ناکامی است. السد می تواند حریف مورد نیاز آنها باشد زیرا پرسپولیس از 7 بازی قبلی خود در 4 بازی مقابل این تیم پیروز شده است.

السد، قهرمان لیگ قهرمانان آسیا در سال 2011، مشتاق است تا برای اولین بار در چهار فصل به مرحله حذفی صعود کند.

ماموریت متحد بوریرام

بوریرام یونایتد آخرین بار در سال 2018 به دور حذفی راه یافت، اما پس از شکست دادن سنترال مارینرز استرالیا در بازی برگشت و کسب 4 امتیاز، تیم تایلندی به دنبال پایان دادن به انتظار طولانی خود در این رقابت ها خواهد بود.

بوریرام روز سه شنبه در خانه میزبان تیم کره ای پوهانگ استیلرز است و اگر بتواند برای اولین بار قهرمان سه دوره آسیا را شکست دهد، گام بلندی برای صعود خواهد برد.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *