«زیر سایه بلوط» در غیاب فتح‌الله طاهری به نمایش درآمد/ جدال نفس‌گیر انسان با طبیعت وحشی

تبلیغات بنری


فیلم نیمه بلند «زیر سایه بلوط» با حضور هنرمندان و عکاسان اکران شد.

یورنا – اکران ویژه فیلم نیمه داستانی «زیر سایه بلوط» ساخته حسین هیاری کارگردان سینما، شب گذشته 3 مرداد ماه با حضور جمعی از هنرمندان، سینماگران و اصحاب رسانه در پردیس سینمایی شارسسو برگزار شد.

حسین اللهیاری کارگردان «زیر سای بلوط» پس از نمایش فیلم با تشکر از تماشاگران گفت: از تک تک بازیگرانی که برای این فیلم زحمت کشیدند تشکر می کنم. تولید این فیلم در شرایط ایران و برای یک فیلم کوتاه برای من بسیار سخت بود و متاسفانه عده ای از این کار حمایت نکردند اما دوستان زیادی از آن حمایت کردند و این فیلم تولید شد.

وی ادامه داد: از محمد خمیس آبادی بابت عکاسی که از لحظه اول کار همراهم بود تشکر می کنم. و همچنین آرش صالحی که برای تولید این فیلم زحمت کشیده و مصطفی نصیری که جلوه های ویژه بسیار سخت و شگفت انگیز این فیلم را بر عهده داشته است. از علیرضا سبزواری تشکر می کنم که در نگارش فیلمنامه کمک زیادی به ما کرد. همچنین از علیرضا غلاملو که در شرایط سخت فیلم در کنارم بود تشکر می کنم. شاید دلم برای مردم اینجا تنگ شده است، بنابراین می‌خواهم از همه بازیگران و عوامل فیلمم تشکر کنم.

الهیاری تایید کرد: امین چرباف در این فیلم واقعاً زجر کشید و یک پیرمرد 80 کیلوگرمی را به مدت سه دقیقه و نیم در برف حمل کرد.

وی ادامه داد: چند روز پیش دقیقاً ساعت دو بعد از ظهر با آقای فتح الله طاهری بازیگر نقش پدر در این فیلم تماس گرفتم تا از ایشان برای حضور در مراسم اکران فیلمش دعوت کنم و نشدند. پاسخ دهید و متاسفانه ساعت 16 خبر فوت ایشان را اعلام کردند. متاسفم که امشب با ما نیستند و نتوانستند فیلمشان را ببینند. امیدوارم روحشان سرشار از نور و آرامش باشد.

کارگردان فیلم نیمه بلند «زیر سایه بلوط» در پایان گفت: قرار است اولین فیلم بلندم را کارگردانی کنم و از این فیلم بسیار دشوارتر است و قدم بزرگی برای من است. بنابراین نظر شما در مورد “سایه بلوط” برای من بسیار مهم است، ارزشمند و چشم نواز است.

آن طور که رضا میرکریمی پس از تماشای فیلم نیمه بلند «زیر سایه بلوط» درباره این فیلم گفت: فیلم حسین هیاری در میان تضاد حیرت انگیز و خشن انسان و طبیعت وحشی، آمیزه عجیبی از شعر است.

رضا میرکریمی، کمال تبریزی، عباس رفیعی، کیوان کثیریان، صادق میرکریمی، هوشنگ گلمکانی، محمدرضا دلبک، امین شرباف، تورج الوند، اشوان، رویا جاودنیا، سمیرا حسن پور، مونا واعظ پور، بابک لطفی خاجی پاشا، علی رهویی، . دکتر محمدعلی صفورا، دانیال خیرخواه، بهافرید غفاریان، امیررضا رنگ پران، آیدا مهیانی، مهلوقا مینوش، عرفان ابراهیمی، سعید زارعی، امیرعباس پیام، رضا دلپاک، سروش چیت ساز، سجاد نصرالله، پرهام مرتضی، رضوان الله تعالی بین اینها. مهمانان این جشن بودند.

غربالگری

غربالگری

غربالگری

غربالگری

غربالگری

غربالگری

غربالگری

غربالگری

غربالگری

غربالگری

غربالگری

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *