زیر بار افزایش سقف بودجه نرفتم/ بازیکنان رفته را بازگردانند، سقف را بالاتر ببرند

تبلیغات بنری


مدیرعامل پرسپولیس بار دیگر با افزایش بودجه باشگاه ها در این مقطع مخالفت کرد.

یورنا به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در روزها و هفته های اخیر اخبار زیادی در رابطه با افزایش سقف بودجه باشگاه ها منتشر شده است. حالا با وجود اعلام مخالفت با این تصمیم، بار دیگر این موضوع از سوی مسئولان فوتبال مطرح شده است.

ردا درویشمدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه آیا این موضوع را از او پرسیده اند یا خیر، گفت: متاسفانه مدتی است که از هر طرف به پرسپولیس فشار می آورند تا سقف بودجه را بالا ببرند. این در شرایطی هم هست که سقف بودجه در ابتدای فصل نقل و انتقالات تعیین شد و پرسپولیس سعی کرد قانون را رعایت کند و در همین چارچوب عمل کند. به همین دلیل نتوانستیم با تعدادی از بازیکنان شایسته خود که در چند فصل گذشته نقش انکارناپذیری در باشگاه بزرگ پرسپولیس داشتند قرارداد خود را تمدید کنیم و این افراد در نهایت مجبور به ترک تیم محبوب خود و رفتن به تیم دیگری شدند. . تفاوت حالا معلوم نیست چرا این همه فشار می آورند که در روزهای پایانی نقل و انتقالات هستیم که سقف را بالا ببریم. سوال اینجاست که کدام باشگاه ها به قانون سقف بودجه پایبند نبودند و حالا با فشار بر فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ سعی دارند پرسپولیس را مجبور به پذیرش افزایش سقف کنند.

رضا درویش افزود: در روزهای گذشته چندین بار با ما تماس گرفتند تا نظر باشگاه در مورد افزایش بودجه تغییر کند. اما حرف آخر برای باشگاه پرسپولیس همان است که قبلاً گفتیم و از فدراسیون فوتبال و مهدی تاج می خواهیم در مقابل این فشارها کوتاهی نکنند و قانون را آن طور که می گویند اجرا کنند. آیا قانون به بازیکنانی که به دلیل رعایت این سقف بودجه از باشگاه ما رفته اند اجازه بازگشت به پرسپولیس را می دهد؟ خب، البته چنین چیزی غیرممکن خواهد بود. وقتی این قانون سقف بودجه به ما ضربه زده و بازیکنان خود را از دست داده ایم، چگونه می توانیم با افزایش آن موافقت کنیم؟ خواهش من از آقایان مهدی تاج، منصور قنبرزاده و بقیه اعضای تصمیم گیر سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و هیات مدیره این است که بر همان قانون قبلی پافشاری کنند و اجازه ندهند فشاری به پرسپولیس وارد شود. برای رعایت قانون

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه پاداش حضور در رقابت های آسیایی به سقف اضافه می شود، بیان کرد: از شنیدن برخی حرف ها متعجب می شوم، ابتدا باید بگویم که پاداش ورود تیم ها متفاوت است، به عنوان مثال پاداش ورود برای تیم ها متفاوت است. پرسپولیس و استقلال 800 هزار دلار است و پاداش سایر تیم های ایرانی کمتر از این مبلغ است. پیشنهاد اضافه کردن پاداش به کلاه خود تا پایان مسابقات قهرمانی آسیا از سوی برخی تیم ها عجیب و غیرمنطقی است. درآمد حاصل از باشگاه ها تا 8 سپتامبر، پایان نقل و انتقالات، عادی است و هر درآمدی پس از این تاریخ به سقف بودجه سال آینده اضافه می شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین در پاسخ به شایعه دعوت از یک مقام دولتی برای اعلام حکم کمیته تعیین وضعیت به نفع بیرانوند اضافه کرد: من هم این شایعه را در فضای مجازی خوانده ام اما بعید می دانم چنین اتفاقاتی رخ دهد. اتفاق خواهد افتاد. یقین دارم این خبر صحت ندارد و این شایعات با شعارهای دکتر در تناقض است. مسلم است که فرد یا افرادی در این سطح تلاش نمی کنند نظر خود را بر تصمیمات فدراسیون فوتبال و زیرمجموعه های آن اعمال کنند و خود را در مقابل هواداران پرسپولیس قرار دهند.

رضا درویش در خصوص روند جذب بازیکنان و اخبار مربوط به انتقال علی گلی زاده به پرسپولیس، افزود: به هر حال مذاکرات به پایان رسیده است، اجازه دهید روند مذاکرات آغاز شود و به امید خدا همه چیز تکمیل شود. ” از طریق رسانه رسمی باشگاه اعلام می کنیم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *