زود است به سپاهان برگردم/ استقلال و پرسپولیس مربیانی دارند که بیشتر از من کمکشان می‌کنند

تبلیغات بنری


میس رفسنجان سرمربی گفت: استقلال و پرسپولیس مربیانی دارند که بیشتر از من می توانند به آنها کمک کنند.

یورنا – محرم نویدکیا وی پس از فینال جام حذفی گفت: هواداران سپاهان مرا دوست داشتند. خیلی ممنون و بهشون تبریک میگم. سپاهان بازی بسیار خوبی انجام داد. اگر آن گل در دقیقه هشتم به ثمر نمی رسید، شاید بهتر می توانستیم رقابت کنیم.

وی افزود: دو گل خوردیم که یکی اشتباه ما بود و دیگری به خاطر تکنولوژی VAR برایمان اتفاق افتاد اما باید به سپاهان تبریک گفت. بازیکنان من واقعا تلاش کردند. چند روز پیش آنها 120 دقیقه سخت را پشت سر گذاشتند. سپاهان بهتر از ما بازی کرد و شرایط بهتری داشت. ان شاءالله که برکت داشته باشند. امیدوارم در آینده موفق باشید.

سرمربی مس رفسنجان گفت: بازیکنان با جان و دل بازی کردند تا به اینجا برسند. اینها حقایق فوتبالی است و نمی توان آنها را پنهان کرد. مشکلات زیادی وجود داشت، اما به لطف نتایجی که به دست آوردیم، به تدریج بهبود یافتند. آنها سعی کردند از نظر اقتصادی به تیم کمک کنند اما این باشگاه همچنان مشکلات مالی و اداری زیادی دارد. شرکت النحاس 4 تیم دارد و این یک مشکل است. اگر مشکل چند تیمی را حل نکنند ممکن است در سال های بعد تیم لیگ برتری نداشته باشند و سخت باشد.

نویدکیا با بیان اینکه هواداران سپاهان این دیدار را یک برد مضاعف برای آنها می دانستند، تصریح کرد: سال ها با آنها زندگی کردم. ما خیلی به شما کمک کردیم و اکنون برای آنها خوشحالم. برای خودم و تیمم ناراحتم چون واقعا تلاش کردیم اما از طرفی برای سپاهان و هوادارانش خوشحالم. جمعیت زیادی از اصفهان آمدند. دم از هواداران ما هم گرم است که در طول مسیر آمدند و سعی کردند روحیه تیم را بالا ببرند. این فوتبال است.

وی در خصوص اینکه میس رفسنجان اگر این اشتباه در ابتدای بازی رخ نمی داد می توانست قهرمان شود، گفت: الان در مورد این اتفاق صحبت می کنیم اما اشتباهات جزو فوتبال است. جادویش هم همینه حوادث جزئی از فوتبال است و نمی توان گفت اگر این اتفاق نمی افتاد چه اتفاقی می افتاد اما سپاهان خوب بازی کرد و باید به او تبریک گفت.

ناودکیا در خصوص اینکه اعلام کرده اقامتش در خانم رفسنجان منوط به تعهد کتبی در خصوص بودجه است و بعد از فینال پیشنهادات دیگر را بررسی خواهد کرد، گفت: همه با من تماس گرفتند و من گفتم این کار را نمی کنم. این رفتار را داشته باشید که قبل از پایان مسابقات با هرکسی صحبت کنید.” حالا اگر آنها بخواهند پیشنهاد می دهند و ما در مورد آن صحبت می کنیم. اما من می خواهم یک کار حرفه ای انجام دهم و اگر به نتیجه برسیم حتما ادامه خواهم داد.

میس رفسنجان سرمربی تیم درباره اینکه در صورت ماندن چند درصد در این تیم تغییر می کند، گفت: از نظر بازیکن کمبودهایی داریم و باید آنها را تقویت کنیم. در نیم فصل هم 5-4 بازیکن از دست دادیم. جمع آوری تیم برای ما سخت بود اما خدا را شکر بچه ها تا اینجای کار تمام تلاش خود را کرده اند. تغییراتی ایجاد خواهیم کرد، اما باید ببینیم چه اتفاقی برای تیم می افتد.

وی در خصوص ماجرای جدایی اش از سپاهان و اینکه آیا روزی به این تیم برمی گردد، گفت: نمی دانم در آینده چه اتفاقی می افتد. آیا نظرات من اصلا به باشگاه سپاهان کمک می کند؟ فکر می کنم هنوز زود است و باید تجربه بیشتری کسب کنم.

نودکیا با بیان اینکه فقط در زمان بازیکنی در سپاهان بازی می کرد و الان می شود در استقلال یا پرسپولیس سرمربی شد، اظهار داشت: سوال سختی می کنید! نمی دانم، آنها قطعا بازیکنان بزرگی داشتند و حالا مربیان بزرگی هستند. فکر می کنم مربیانشان خیلی بیشتر از من می توانند به آنها کمک کنند، چون چون در محیط آنها نبودم نمی توانم به راحتی نظر بدهم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *