زمین بازی برنامه‌هایمان را عوض کرد

تبلیغات بنری


سرمربی گل گهر گفت: ورزشگاه شرایط مناسبی نداشت و همه برنامه های ما تغییر کرد.

یورنا – مهدی تارتر در نشست خبری پس از دیدار گل گهر مقابل ملوان بندرانزلی اظهار داشت: ورزشگاه در شرایط مناسبی نبود. ما بیش از یک ماه در زمینی با شرایط خوب تمرین کردیم و تاکتیک هایمان را برنامه ریزی کردیم، اما دیدن زمین امروز همه برنامه های ما را تغییر داد.

وی افزود: امیدوارم شرایط میادین فوتبال که عامل مهمی در برگزاری مسابقه است بهتر شود. وقتی ورزشگاه نقش جهان یا ورزشگاه انزلی را می بینیم واقعا متاسفیم.

گل جوهر سرمربی تیم گفت: برای زیبایی فوتبال باید زمین مناسبی فراهم شود و در غیر این صورت فوتبال اصلا رشد نخواهد کرد. بیشتر بازی زنده بود و هر دو تیم به دلیل شرایط نامناسب زمین به این نوع بازی روی آوردند.

تاتار توضیح داد: نیمه دوم بسیار تعیین کننده بود. تماشای جنجالی این دیدار، ضربات پنالتی بود. وقتی با دروازه بان صحبت می کردم، او گفت که با مهاجم هیچ تماسی ندارم. حالا امیدوارم اشتباه کرده باشیم، اما این صحنه خیلی تکان دهنده بود.

وی با اشاره به صحنه های مشکوک این دیدار گفت: 3-2 صحنه مشکوک در محوطه جریمه البهار بود که باید بررسی شود. در حال حاضر نمی توانیم قضاوت کنیم. الکاظمی یکی از داوران خوب کشورمان است.

گل گهر سیرجان مربی گل با ابراز امیدواری به هفته پیش رو گفت: باید به ملوان تبریک گفت. آنها به شدت جنگیدند. باید به بازیکنان آنها تبریک بگوییم و برای هفته آینده آماده شویم. امیدواریم هفته آینده نتیجه خوبی بگیریم.

وی در خصوص احساسش از بازگشت به انزلی گفت: یک روز گفتم خاطرات خیلی خوبی از دریاها دارم و وقتی این فضا را دیدم خیلی خوشحال شدم. فقط می توانم تبریک بگویم. الان حالم خوب نیست و ای کاش با شرایط بهتری به کنفرانس می آمدم و می توانستم بهتر صحبت کنم.

تارتار در مورد اینکه آیا فکر می‌کند در هفته اول با مارینرز و هوادارانشان روبرو خواهد شد، گفت: «این فقط بدشانسی من است. عادت کرده ام، فصل گذشته که با ملوان شروع کردیم، هفته اول با ذوب آهن از تیم سابقم روبرو شدم، اما به هر حال فوتبال حرفه ای است. برای ملوانان در آینده آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *