زمان معرفی سرمربی جدید استقلال اعلام شد – یورنا

تبلیغات بنری


به گزارش سرویس ورزشی یورنا، فرشید سامی امروز درباره آخرین تحولات مذاکرات این باشگاه با گزینه های سرمربی در استقلال گفت: مذاکرات ادامه دارد. درست است که موضوع با فرانسوی ها به نتیجه نرسید، اما مذاکرات با سایر گزینه ها ادامه دارد و ما مشتاقانه منتظر هستیم تا با گزینه ای به توافق برسیم که پروژه مورد نظر را برای باشگاه اجرایی و در سریع ترین زمان ممکن ارائه کند. . ما برای جلب رضایت توده ها تلاش می کنیم. همین مسیر را ادامه می دهیم تا بتوانیم مدیر فنی باشگاه استقلال را انتخاب کنیم.
وی در خصوص اسامی منتشر شده در خصوص گزینه های مربیان استقلال گفت: اکثر اسامی که منتشر می شود از مدیر برنامه های ایران برای مربیانی است که می خواهند با ابزار هواداران این گزینه را به باشگاه نزدیک کنند. در حال بررسی پرونده های مختلف هستیم و در مرحله نهایی انتخاب مربی جدید هستیم.
مدیرعامل باشگاه استقلال اضافه کرد: برخی به دنبال این هستند که ما به دنبال مربی خارجی نباشیم اما حتما این کار را خواهیم کرد. با این حال این مربی باید در حد بودجه باشگاه باشد. علاوه بر شخصیت بالای او و توانایی مدیریت تیم و رساندن استقلال از نظر فنی به جایگاهی که در بین رقبای قهرمانی قرار دارد.
سامی درباره پل بوگان نیز توضیح داد: اگر این اتفاق بیفتد، می توانیم مخفیانه این کار را انجام دهیم. کار ویزای ایشان هم تمام شد و قرار شد بیاییم و بعداً اعلام کنیم، اما اتفاقاتی که افتاد اجازه نداد. با این حال طی دو سه روز آینده مربی جدیدی را معرفی خواهیم کرد. اکنون در مرحله انتخاب هستیم. در جلسه هیئت مدیره افراد مورد نظر خود را اعلام می کنیم، سپس تحلیل های انجام شده را بررسی می کنیم و نتیجه نهایی را اعلام می کنیم.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *