زمان ثبت‌نام اربعین اعلام شد

تبلیغات بنری


سازمان حج و عمره اعلام کرد: ثبت نام اربعین از روز یکشنبه 26 تیرماه مصادف با اولین روز ماه محرم در سامانه اربعین آغاز می شود.

یورنا- بر اساس اطلاعیه سازمان حج و عمره، ثبت نام از متقاضیان سفر اربعین از ساعت ده صبح روز یکشنبه 26 تیرماه 1403 در سامانه سماح به نشانی samah.haj.ir آغاز می شود.

اطلاعیه وزارت حج در خصوص ثبت نام از متقاضیان زیارت اربعین حسینی به شرح زیر است.

به نام خدا

درود بر سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام

ثبت نام از متقاضیان اربعین حسینی سلام الله علیها به نقل از ستاد خبری اربعین حسینی از روز یکشنبه اولین روز از ماه محرم الحرام آغاز می شود.

سازمان حج و زیارت اعلام کرد که ثبت نام از متقاضیان زیارت اربعین حسینی (علیه السلام) از روز یکشنبه مورخ 1303/04/17 ساعت 10 صبح به نشانی samah.haj.ir آغاز می شود.

شهروندان محترم کشوری که قصد زیارت اربعین را دارند باید با انتخاب بسته بیمه ای مورد نیاز و پرداخت حق بیمه در سامانه سماح ثبت نام کرده و تحت پوشش خدمات بیمه ای قرار گیرند.

زائران گرامی توجه داشته باشند خروج از مرزها برای زیارت اربعین مشروط به اخذ گذرنامه معتبر می باشد و متقاضیانی که فاقد گذرنامه معتبر می باشند باید از هم اکنون نسبت به دریافت گذرنامه اقدام نمایند. زائران گرامی همچنین باید نوع وسیله نقلیه خروجی و محدودیت ورودی را مشخص کرده و قبل از شروع ثبت نام تاریخ بازگشت حتما اطلاعات را ثبت کنند.

بر اساس مصوبه ستاد مرکزی اربعین، تمامی زائران باید تحت پوشش بیمه قرار گیرند و برای جبران هزینه های ارائه خدمات درمانی به جمعیت هلال احمر، بیمه زائران در نظر گرفته شده است به صورت سه بسته مختلف با پوشش های مالی متفاوت و حق بیمه هر یک از بسته ها شامل خدمات درمانی که جمعیت هلال احمر به ازای هر نفر 80، 90 و 100 هزار تومان ارائه می دهد و هر زائر باید یکی از پوشش های بیمه ای را انتخاب کند. مطابق میل او و با پرداخت هزینه های مقرر ثبت نام خود را در سامانه سماح تکمیل نمایید.

بر اساس استعلامات و بررسی های انجام شده، شرکت بیمه معلم به عنوان بیمه گر 401403 بازدیدکننده انتخاب شد و پوشش تعهدات مالی هر یک از بسته ها به شرح زیر است:

در بسته اول غرامت فوت به هر علت 100 میلیون تومان غرامت فوت ناشی از حادثه 700 میلیون تومان غرامت از کار افتادگی کلی یا جزئی دائم ناشی از حادثه 700 میلیون تومان هزینه های درمان سرپایی کلینیک ها و هزینه های درمان جراحی و بستری شدن در بیمارستان به 10 میلیون تومان می رسد.

در بسته دوم غرامت فوت به هر علت 150 میلیون تومان، غرامت فوت ناشی از تصادف 850 میلیون تومان، غرامت از کارافتادگی کلی یا جزئی دائم ناشی از حادثه 850 میلیون تومان و هزینه ها تعیین شده است. هزینه درمان در کلینیک های سرپایی 850 میلیون تومان است. به 12 میلیون تومان و هزینه های درمان جراحی و بستری 120 میلیون تومان تعیین شد.

در بسته سوم غرامت فوت به هر علت 200 میلیون تومان، غرامت فوت ناشی از حادثه یک میلیارد تومان، غرامت از کارافتادگی کلی یا جزئی دائم ناشی از حادثه یک میلیارد تومان و هزینه ها تعیین شده است. درمان در کلینیک های سرپایی به یک میلیارد تومان می رسد. به 15 میلیون تومان و هزینه های درمان جراحی و بستری 150 میلیون تومان تعیین شد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *