زاکانی:ادعای پست فروشی در شهرداری غلط بود

تبلیغات بنری


شهردار تهران با اشاره به اینکه ادعای فروش مرسولات در شهرداری کذب است و حتما شکایت خواهم کرد، گفت: چه کسانی که علیه من امضا جمع آوری کردند و چه کسانی که به نفع من این کار را انجام دادند، این امضاها وجاهت قانونی ندارد. .

یورنا- علی رضا زاکانی شهردار تهران امروز چهارشنبه 6 تیر 1403 در حاشیه جلسه شورای دولت گفت: ادعای فروش مرسوله در شهرداری کذب بوده و حتما شکایت خواهم کرد. فردی که چنین ادعایی کرده یکی از کارمندان ماست و نظر منفی از گروه های نظارتی شهرداری دارد.

وی با بیان اینکه این فرد پس از سال ها این مطالب را بیان کرد، افزود: نظر آن فرد خطاکار را بررسی کردیم و از وی شکایت کردیم. یک وقت است که یک نفر نقد و نظر دارد، ولی هر که این گونه تلافی می کند، گذری را می گیرد و پر می کند و منعکس می کند که خلاف واقعیت است.

وی در خصوص انتقادات مطرح شده در شورای شهر گفت: یک اقلیت مخالف در شورای شهر هستند که نظر خود را می گویند و ما به نظر آنها احترام می گذاریم.

شهردار تهران ضمن اشاره به اینکه نقدها صددرصد کذب است، ادامه داد: 133 تحلیف برگزار کرده ایم که برخی از این دوستان در هیچ کدام از این افتتاحیه ها نیامده اند.

زاکانی تصریح کرد: پیش از این در خصوص امضاهایی که در پشت صحنه در خصوص شهردار تهران جمع آوری شد، توضیحات لازم را ارائه کردم و باید بگویم که مبنای جمع آوری این امضاها مملو از تهمت است.

وی افزود: رای و نظر کسانی که علیه من امضا جمع کردند قابل احترام است اما بیشتر آنها برای ماندن من در شهرداری تهران امضا کردند اما باید بگویم هم کسانی که علیه من امضا جمع آوری کردند و هم کسانی که در من امضا کردند. این امضاها هیچ مبنای قانونی ندارند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *