رگبار باران و وزش باد شدید در برخی مناطق شمالی کشور/ خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان تا دوشنبه مواج و طوفانی است

تبلیغات بنری


کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه در سواحل دریای خزر، برخی از مناطق شمال خراسان، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و شمال آذربایجان غربی بارش شدید باران و وزش باد شدید پیش بینی می شود، گفت: تا روز دوشنبه خلیج فارس ، تنگه هرمز و دریای عمان متلاطم و طوفانی خواهد بود. دریای خزر نیز تا روز شنبه متلاطم خواهد بود.

یورنا- به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پل رفیعی درباره وضعیت جوی امروز جمعه 21 مرداد گفت: در خصوص سواحل دریای خزر، برخی از مناطق شمال خراسان، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و شمال غربی. آذربایجان در بعدازظهر و شب بارش باران و رعدوبرق و در برخی نقاط وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می شود.

وی افزود: این شرایط جوی فردا در اردبیل و شمال استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و سواحل دریای خزر و روز یکشنبه در شمال استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل پیش بینی می شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: طی پنج روز آینده در ساعات بعدازظهر و شب رگبار باران و رعد و برق و در جنوب استان های سیستان، بلوچستان و کرمان و در برخی نقاط استان وزش باد شدید موقتی خواهد بود. هرمزگان و فارس. در برخی نقاط گرد و غبار و در برخی نقاط بارش تگرگ پیش بینی می شود.

رفیعی ادامه داد: روزهای دوشنبه و سه شنبه این وضعیت در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان تشدید می شود.

وی افزود: طی سه روز آینده مناطق شمال شرق، شرق، جنوب شرق، بخش‌هایی از مرکز و جنوب غرب و فرمانداری‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی شاهد وزش باد شدید، گرد و خاک، کم‌دید افقی خواهیم بود. ، و کیفیت هوا پایین است.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تا روز دوشنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و مواج خواهد بود. دریای خزر نیز تا روز شنبه متلاطم خواهد بود.

رفیعی گفت: آسمان امروز تهران صاف تا نیمه ابری است و از بعدازظهر وزش باد پیش بینی می شود. بیشینه دمای امروز پایتخت 38 درجه و کمینه دمای هوا 24 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *