رگبار باران و وزش باد در تهران و ۱۳ استان کشور

تبلیغات بنری


کارشناس هواشناسی نسبت به وقوع سیل در گیلان، شمال شرق آذربایجان، آذربایجان غربی، اردبیل، غرب مازندران و ارتفاعات استان های تهران و البرز هشدار داد و از بارش باران، رعد و برق و وزش باد در تهران و 13 استان کشور خبر داد. .

یورنا- فریبا گدرزی کارشناس هواشناسی وضعیت جوی کشور را تشریح کرد و گفت: امروز و فردا در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، گلستان، مازندران، کوهپایه ها و ارتفاعات زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان و همچنین در خراسان رضوی، خراسان شمالی و جنوبی بارش شدید رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی از ادامه بارش ها تا اوایل هفته در کشور خبر داد و افزود: شدت بارش ها امشب در گیلان، شمال شرق آذربایجان، آذربایجان غربی، اردبیل، غرب مازندران و ارتفاعات از جمله … استان تهران و البرز.

گدرزی تصریح کرد: بارش شدید باران فردا در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، مازندران و زنجان ادامه دارد که همچنان در سطح هشدار نارنجی قرار دارد و ساکنان این مناطق باید تمهیدات لازم را انجام دهند.

به گفته وی، امروز مناطق شرقی، غربی و جنوب غربی و بخش هایی از کوهپایه های البرز مرکزی و جنوبی درگیر وزش باد و گرد و خاک است.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز و فردا دریای خزر، خلیج فارس و شرق دریای عمان متلاطم و متلاطم خواهد بود.

گودرزی گفت: تهران از امشب شاهد افزایش وزش باد است که با احتمال بارش باران و رعد و برق همراه است. بیشینه دمای هوای پایتخت امروز به 29 درجه بالای صفر می رسد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *