رکورد‌های چهل‌امیرانی باعث افزایش انتظارات شد + ویدیو

تبلیغات بنری


سرمربی تیم تفنگ ایران در المپیک پاریس گفت: رکوردهای خوب شهال امیرانی قبل از این مسابقات انتظارات را بالا برده است.

یورنا- مریم طالبی سرمربی تیم ملی تفنگ کشورمان درباره عملکرد تیراندازان کشورمان در المپیک 2024 پاریس گفت: رکورد المپیک ایران را در این ماده شش امتیاز ارتقا دادیم که نتیجه چشمگیری است. امیدوارم بچه ها روز به روز موفق تر باشند.

وی در مورد مسافت کوتاهی که شارمینا شهله امیرانی تا فینال تفنگ بادی 10 متر بانوان طی کرد، خاطرنشان کرد: او به فینال مسابقات بسیار نزدیک بود و رکوردهای خوبی که قبل از این مسابقات به ثبت رساند، انتظارات شهله امیرانی را افزایش داد. او در المپیک هم رکورد بزرگی به نام خود ثبت کرد اما در المپیک اتفاقات عجیب و غریب زیادی می افتد.

سرمربی تیم ملی تفنگ کشورمان با اشاره به ناراحتی هایی که در مسابقات المپیک رخ می دهد، گفت: مدال آور این رشته در المپیک توکیو نمی تواند جزو ده نفر برتر باشد. بازی های المپیک پیچیدگی های خاص خود را دارد و شهال امیرانی برای اولین بار در این مسابقات شرکت کرد. او به لطف تجربه ای که در این مسابقات به دست آورده می تواند برای کسب مدال در المپیک بعدی بپرد.

تالبی با اشاره به سطح مسابقات تیراندازی در المپیک 2024 خاطرنشان کرد: حضور نهایی بانوان به 31.3 امتیاز رسید که رکورد بسیار بالا و سنگینی است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *