رویکرد قوه قضاییه در مبارزه با فساد باعث بهبود سرمایه اجتماعی مسئولان در بین مردم و اعتماد به دستگاه‌های دولتی می‌شود

تبلیغات بنری


گفتگو

این نماینده با اشاره به اینکه قوه قضاییه در پیشگیری از دولت ها پیشگام است، گفت: رویکرد قوه قضاییه در مبارزه با فساد موجب افزایش امید، ارتقای سرمایه اجتماعی مسئولان در بین مردم و اعتماد به نهادهای دولتی می شود.

صدف البدری در مصاحبه با مرحلهوی به رویکرد قوه قضائیه برای مبارزه با فساد اشاره کرد و گفت: با حضور حجت الاسلام و المحسنینجی شیوه مبارزه با فساد که از زمان شهید رئیسی در قوه قضاییه شکل گرفت، تقویت و نوسازی شد.

نماینده مردم اردبیل، سرعین، نمین و نیر ادامه داد: عملکرد قوه قضائیه در زمینه مبارزه با فساد خوب و در برخی حوزه ها در شرایط مناسب و قابل قبولی است.

وی با اشاره به اینکه قوه قضاییه در پیشگیری از دولت ها پیشگام است، گفت: دستگاه قضایی توانسته اقدامات خوبی را در خصوص دولت ها انجام دهد.

البدری گفت: قوه قضاییه در زمینه مبارزه با فساد در پرونده هایی مانند عباس عرفانی، بابک زنجانی و دیگر پرونده های مفسدان اقتصادی بسیار خوب برخورد کرد و تقویت این مسیر ضروری است.

نماینده دوازدهم مجلس نمایندگان با تشریح اینکه هر جا که لازم باشد چه در قانون بودجه و چه در لایحه قوانین و برنامه ها، مجلس به کمک دستگاه قضایی خواهد آمد، گفت: رویکرد قوه قضائیه برای مبارزه با فساد مایه امیدواری و بهبود وضعیت است. سرمایه اجتماعی مسئولان در بین مردم و اعتماد به نهادها و دولت می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *