رویکرد قوه قضاییه در مبارزه با فساد باعث استفاده درست از فرصت‌ها و افزایش اعتماد در جامعه می‌شود

تبلیغات بنری


گفتگو

نماینده مجلس با اشاره به جدیت قوه قضائیه در مبارزه با مفاسد اداری گفت: مبارزه با مفاسد اقتصادی اعتماد مردم را به دستگاه قضایی افزایش می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین سلمان ذاکر در گفت و گو با مرحلهوی ضمن اشاره به رویکرد قوه قضائیه برای مبارزه با فساد گفت: قوه قضاییه طی سال های گذشته به سمت واقع گرایی حرکت کرده و واقعیت ها را سرلوحه کار خود قرار داده است و اگر مشکل یا فسادی در کشور وجود داشته باشد، نظام اداری را در دستور کار خود قرار داده است. به طور جدی با آن برخورد خواهد کرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: قوه قضائیه می تواند در مبارزه با مفسدان و متخلفان به تفصیل عمل کند و به تک تک پرونده ها جداگانه رسیدگی کند.

وی ادامه داد: رویکرد دستگاه قضایی در مبارزه با فساد موجب افزایش اعتماد مردم به دستگاه قضایی و ارتقای بهره برداری از فرصت ها می شود.

ذاکر با بیان اینکه کسانی که فسادهای واقعی و غیرقانونی انجام داده اند باید پاسخگو باشند، گفت: در برخی پرونده های فساد متهمان زیادی وجود دارد اما به دلیل تاخیر در تشریفات، شک و شبهه هایی در بین مردم ایجاد می شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس دوازدهم افزود: در پرونده های مفاسد اقتصادی از جمله بابک زنجانی قوه قضاییه توانست از حقوق بیت المال صیانت کند و اکثریت دارایی ها را به خزانه دولت برگرداند.

وی با اشاره به اینکه تکمیل پرونده بابک زنجانی مجازات بازدارنده برای سایر مفسدان است، گفت: پرونده بابک زنجانی نمونه ای از اقدامات دستگاه قضایی است که توانسته مجازات های لازم را اجرا و متهم را محکوم کند. . احیای حقوق مردم

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *