رویت «پلنگ آناتولی» در شبکه نمایش

تبلیغات بنری


فیلم سینمایی «پلنگ آناتولی» توسط 20 صداپیشه در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه های بین الملل سیما دوبله شد.

یورنا – به گزارش روابط عمومی و رسانه جدید معاونت سیما؛ این فیلم محصول کشورهای ترکیه، دانمارک و آلمان در ژانر جنایی، درام و معمایی در سال 1390 از شبکه سیما پخش خواهد شد.

مدیر دوبلاژ این فیلم حسین خداداد بیجی و صدابردار بهزاد توکلی است. بابک اشکوبوس، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، محمد تنهایی، علی جلیلی بالا، ارسلان جلای، محمدرضا حسینیان، مسعود سلطانی، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، میلاد فتوحی، حسن کاخی، مریم معینیان، علی منصوری راد، اسفندیار من همت مومیوند، علیرضا نشی، نیما نیکوی فرد، فاطمه نیرومند و حسین خدادادبیجی صداپیشگان این اثر هستند.

خلاصه روایت این اثر این است که باغ وحش آناتولی درهای خود را می بندد و به یک شهربازی بزرگ تبدیل می شود. تنها دلیل حفظ آن وجود گونه کمیاب ببر است که نمادی از میراث ملی ترکیه است. ببر می میرد و مدیر و کارکنان باغ وحش سعی می کنند مرگ او را پنهان کنند تا باغ وحش را از بسته شدن نجات دهند، اما موفق نمی شوند.

یک فیلم هنری فوق العاده، یک درام عمیقا تمثیلی با داستانی لطیف و تکان دهنده، در مورد ببر کمیاب آناتولی که تنها دلیلش برای نگهداری از باغ وحش است. کارگردان چندین لایه از موقعیتی را که ساخته است به تصویر می کشد و تفسیر و ارتباط را به مخاطب واگذار می کند. در کل ممکن است برای طرفداران فیلم های هنری و خاص جذابیت خاصی داشته باشد. این فیلم برنده 20 جایزه و نامزد جشنواره ها و جوایز ملی و بین المللی شد.

واحد پژوهش اداره کل عرضه و رسانه های بین المللی نظارت بر این اثر را بر عهده گرفت و پس از طی مراحل تصویب و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و ارائه کرد و اکنون پس از گذراندن مراحل ترجمه، ویرایش و سپس دوبله. ، قرار است توسط شبکه ارائه تهیه شود تا برای عموم پخش شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *