رونمایی از پوستر و نشان «پیرغلام»

تبلیغات بنری


محمد روح الامین طراح پوستر المبیر غلام گفت: در مراحل طراحی سعی کردیم مربی غلام را پیدا کنیم که احساسات و حال او را منتقل کند. نشان دادن آن با یک دست نشان دهنده صداقت اوست.

یورنا – بر اساس آنچه که ستاد خبری در نشست خبری بیست و یکمین همایش بین المللی تجلیل از شیوخ و خادمان حسینی که ظهر روز اول مرداد ماه با حضور جواد رمضان نژاد برگزار شد، اعلام شد. این دیدار با حضور محمدمهدی وداکار استاندار کرمان و جمعی از مداحان اهل بیت از جمله حاج محسن، حاج محمد بازوبند، حمید منتظری و شعرا پیر برگزار شد غلام. پوستر فاش شد

این پوستر که توسط گرافیست برجسته محمد روح الامین طراحی شده بود، با استقبال خوب مدیران، مدیران و اصحاب رسانه مواجه شد.

روح الامین که در این مراسم حضور داشت گفت: سخنرانی برگلام عنوان جذابی است و در گذشته به دلیل ارتباطی که با هیئت ها داشتم فعالیت هایی داشتم که البته با کارهای فعلی ام متفاوت بود. ” وقتی با این محتوا آشنا شدم، متوجه شدم که به سختی می توان چیزی را پیدا کرد که بتوان برای این کلمه پیرغلام استفاده کرد و این نماد یک نام رایج در بین مردم است. این کلمه واقعا خاکساری، آستان بوسی و غلامی درگاه را نشان می دهد که به سختی در تصویر نشان داده می شود. در این فرآیند طراحی، سعی کردیم به سراغ برده باستانی برویم که احساسات و حال و هوای او منتقل می شود. نشان دادن آن با یک دست نشان دهنده صداقت اوست.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *