رونمایی از «بهبود بات»، هوش مصنوعی در خدمت توسعه مدیریت و بهره‌وری صنعت برق ایران

تبلیغات بنری


در مراسمی با حضور معاون پژوهش و منابع انسانی شرکت توانیر، مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و بهره وری و مدیران و معاونان منابع انسانی و انفورماتیک اولین بازوی نیروی انسانی هوشمند صنعت برق، نامش فاش شد، «بهبود بات».

یورنا به گزارش پایگاه خبری «توانر»، این ربات هوشمند به عنوان بازوی هوش مصنوعی دفتر توسعه مدیریت و بهره وری شرکت «توانر» با هدف تسهیل در اطلاع رسانی و آموزش مسائل مربوط به بهره وری در صنعت برق راه اندازی شد. .

معاون پژوهشی و منابع انسانی توانیر در این مراسم ضمن تقدیر از همکاران سازنده این ربات، بر لزوم استفاده از نوآوری ها و فناوری های روز برای افزایش راندمان و سهولت کار در صنعت برق تاکید کرد و گفت: لازم است تا در همه زمینه ها در روشنگری رهبری واحدهای منابع انسانی به پیش برود.

ملاعلیا استفاده از این بازوی هوشمند را در پاسخگویی به سوالات متداول شرکت های تابعه مفید ارزیابی کرد و نقش آن را در افزایش میزان پاسخگویی صحیح و افزایش کارایی کار افراد ستاد التنوار قابل توجه دانست.

وی این بازوی هوشمند را نمونه ای از حکمرانی دانست و بر استفاده از سایر بخش های نیروی انسانی، پژوهشی و انفورماتیک در این ظرفیت به منظور شفاف سازی قوانین و مقررات حاکم بر عملیات جاری تاکید کرد.

همانطور که معاون منابع انسانی و تحقیقات توفنیر بیان کرد: بهینه سازی ربات نمونه ای از استفاده از هوش مصنوعی برای ارتقای بهره وری در این زمینه است و می تواند نقش موثری در ارائه خدمات و دانش بهره وری به کارکنان و ذینفعان این صنعت داشته باشد.

مدیرکل توسعه مدیریت و بهره وری التونیر ضمن تشریح وظایف و وظایف این بازوی هوشمند گفت: این بازوی هوشمند شامل بخش های مختلفی از جمله: درباره ما، مستندات بهره وری، برنامه های بهبود بهره وری، معرفی مراکز دانش شرکت های وابسته، پاسخ به سوالات متداول و تماس با ما.

کایسری افزود: در حال حاضر نسخه اولیه این بازو در برنامه بله موجود است و ویژگی هایی مانند ارائه اطلاعات مربوط به فعالیت های تولیدی و حوزه کاری، دسترسی به اسناد مربوطه، معرفی برنامه های ارتقای بهره وری، پاسخگویی به سوالات متداول از ویژگی های آن است. ، و ارائه ارتباط با دفتر مدیریت و بهره وری.

وی همچنین از برنامه ریزی برای توسعه و ارتقای «بهینه سازی ربات» در آینده نزدیک خبر داد و از کاربران خواست تا با ارائه نظرات و پیشنهادات خود در تکمیل و فعال سازی این ابزار هوشمند کمک کنند.

بر اساس این گزارش، «بهبود ربات» گامی نو در جهت هوشمندسازی در حوزه منابع انسانی صنعت برق تلقی می شود و می تواند نقش موثری در ارتقای فرهنگ بهره وری و آموزش و توانمندسازی کارکنان و دست اندرکاران این بخش داشته باشد. صنعت.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *