روند به سرپرستی گرفتن فرزند خوانده با همکاری قوقضاییه کوتاه شده است

تبلیغات بنری


گفتگو

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به کوتاه شدن روند حضانت فرزندخوانده به دلیل همکاری گروه عرفی، سرپرستی، پزشکی قانونی و سایر مجموعه ها، گفت: الحمدلله. ، با توجه به آنچه در مقاله قبلی بیان شد. تصمیمی که در شورای دولت گرفتیم و با همکاری وزیر دادگستری شاهد ساده سازی خدمات هستیم.

علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور در گفت و گو با مرحله وی به مناسبت هفته مراقبت درباره همکاری سازمان و مقام قضایی در فرآیند فرزندخواندگی و انجمن های شور زندگی گفت: طی 3 سال گذشته در شعب مختلف قوه قضاییه از جمله مرجع قضایی ، دادستانی عمومی و به ویژه عقده های عاطفی برای زندگی ما همدلی و ارتباط صادقانه را تجربه کردیم. معاون قوه قضاییه، وزیر دادگستری، دادستان تهران و مدیرکل دادگستری استانداری تهران با همکاری مجموعه امور حسیبی، دادستان عمومی و انقلاب، پزشکی قانونی و سایر مجموعه ها وارد شدند. مراقبت از فرزند خوانده از نظر امور اداری کوتاه شده است.

وی ادامه داد: امروز شاهد این هستیم که یک کودک از طریق مراجع قانونی و انتظامی برای حضانت موقت، کار، امور پزشکی و معایناتی که در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می شود به سازمان بهزیستی اجتماعی تحویل داده می شود. به خانواده اش تحویل داده می شود.» با هماهنگی مقام قضایی.»

رئیس سازمان بهزیستی کشور ضمن اشاره به اینکه به لطف خداوند و موافقتی که در شورای دولت و همکاری وزیر دادگستری گرفتیم، شاهد روان شدن خدمات هستیم، افزود: افرادی که تمایل به فرزندخواندگی دارند. فرزندخوانده می توانند به سایت فرزندخواندگی سازمان بهزیستی مراجعه و کد اعتراض دریافت کنند تا درخواست خود را به فوریت پیگیری کنند. برای احراز حضانت فرزندخوانده، شناسایی صلاحیت های فردی و خانوادگی از جنبه های مختلف پیش بینی شده توسط خیابان، پس از طی این مراحل، در مسیر تحویل کودک قرار می گیرد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *