روزآمد کردن مطالعات مخزن پارس جنوبی و شتاب‌بخشی به روند اجرای طرح‌ها

تبلیغات بنری


مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در نشست فنی و تخصصی ارزیابی برنامه های توسعه و عملیاتی شرکت نفت و گاز پارس با حضور مدیران و عوامل اجرایی این شرکت در سال 96 بر توسعه و تکمیل پروژه های در دست اجرا و پیشبرد پروژه های گازی تاکید کرد. عسلویه.

یورنا – به گزارش شانا، حمید برد به همراه اعضای هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران، فرخ علیخانی و رضا دهقان، جلسه فنی و کارشناسی با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران و مدیران عامل نفت پارس و شرکت نفت پارس برگزار کردند. شرکت ملی نفت ایران شرکت گاز عسلویه عصر چهارشنبه (30 شهریور) برنامه های توسعه و عملیاتی این شرکت را بررسی کرد.

وی در این جلسه بر به روز رسانی مطالعات مخزن پارس جنوبی و تکمیل و تسریع پروژه های باقی مانده و در دست اقدام تاکید کرد.

معاون وزیر نفت با بیان اینکه برنامه های افزایش تولید گاز، تقویت ساختار سازمانی، تعمیر و نگهداری تاسیسات گازی و طرح های جدید توسعه ای باید با جدیت دنبال شود، گفت: شرکت ملی نفت ایران با تمام توان حمایت می کند تا با جدیت پیش برود. جدید و مستمر نشست های فنی و تخصصی در سطح ستاد نیز پیگیر مسائل و چالش های پیش روی حوزه توسعه و تولید گاز در منطقه ویژه پارس خواهد بود.

در این جلسه مدیرعامل، معاونان طرح های توسعه، بهره برداری و پشتیبانی و مدیران اجرایی و متولیان پروژه های گازی شرکت نفت و گاز پارس گزارشی از میزان تولید گاز از پروژه های در حال تولید جنوب ارائه کردند. میدان پارس. زمینه، پیشرفت پروژه های حفاری در سایت های بلوک مخزنی این میدان، وضعیت تامین دکل حفاری و ارائه موانع و چالش های پیش روی این پروژه ها.

در ابتدای این جلسه محمدحسین متجلی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس گزارشی از طرح ها و پروژه های اولویت دار این شرکت در حوزه های توسعه، بهره برداری، تولید و موضوعات پیش از این طرح ها ارائه کرد.

این در حالی است که با توجه به اهمیت حفظ تولید گاز در میدان پارس جنوبی، وضعیت فشار موجود در مخازن این میدان، برنامه های حفظ تولید و برنامه راهبردی افزایش فشار میدان پارس جنوبی توسط دستگاه اجرایی این حوزه. در این طرح، ضرورت و چالش های ساخت کمپرسورهای تقویت کننده فشار مورد بحث و بررسی قرار گرفته و بررسی های لازم انجام شد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با موسی احمدی رئیس کمیته انرژی شورای اسلامی ایران و دو تن از اعضای هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران دیدار و با کارکنان میدان پارس جنوبی گفتگو کرد. سکوی مرحله اول میدان گازی صبح چهارشنبه (30 شهریور).

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *