روایت خیال‌ها و چالش‌ها در هفدهمین پاتوق فیلم کوتاه

تبلیغات بنری


فیلم‌های کوتاه «نیمه رویا»، «امتحان نهایی»، «X» و «O2» در هفدهمین جلسه از فصل نهم برنامه فیلم کوتاه پاتوق به نمایش درمی‌آیند و شاهین نویسنده و منتقد سینما آن را نقد و بررسی می‌کند. شجری کوهن. .

آژانس خبری مرحله – به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، هفدهمین نشست از نهمین دوره نشست فیلم کوتاه یکشنبه 16 مرداد 1403 با نمایش 4 فیلم کوتاه در پردیس سینمایی بهمن برگزار می شود.

در این نشست از فصل نهم فیلم بتوک به همت انجمن فیلم جوانان ایران، فیلم های کوتاه «نیمه رویا» به کارگردانی آرمن اعتمادی، «امتحان نهایی» به کارگردانی مهدی نجفی، «ایکس» به کارگردانی مهدی میرزاده و محمد. تیموری، O2 به کارگردانی سعید دشتی اکران می شود.

شاهین شجری کوهن، نویسنده و منتقد سینما، کارشناس این نشست از شرکت فیلم کوتاه باتوک خواهد بود که پس از نمایش با کارگردانان فیلم های کوتاه نمایش داده شده به بحث و تحلیل آثار می پردازد.

محمد صبری به عنوان مجری خبره در این برنامه حضور خواهد داشت.

«نیمه رویا» به کارگردانی آرمن اعتمادی و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان و علی مردانی، داستان دختری است که شیفته هنر طراحی است که ناگهان و به طور غیرمنتظره وارد خانه ای می شود که جزئیات به کار رفته در آن شبیه به جزئیات است. از خانه از یک هنرمند

فیلم «امتحان نهایی» به کارگردانی مهدی نجفی و تهیه کنندگی عمار خطی داستان پسری را روایت می کند که به دلیل جدا شدن نوک مداد از املا در امتحان نهایی درس املا مردود شد.

فیلم سینمایی «ایکس» به کارگردانی محمد تیموری و مهدی میرزاده و تهیه کنندگی مهدی منیری داستان بیماری را روایت می کند که برای درمان شخصی خود با روانپزشک تماس می گیرد اما چالش بزرگی را برای خود و پزشک ایجاد می کند.

«O2» به کارگردانی سعید دشتی و تهیه کنندگی بهاری رهنما و صالح شادمانی ساخته شده است. صحرا اسدالهی نقش راحیلا را بازی می کند، زنی که تصمیمی متفاوت برای تغییر شرایط زندگی خود و همسرش می گیرد.

هفدهمین نشست از فصل نهم نشست فیلم کوتاه با همکاری موسسه فرهنگی ترویجی بهمن سبز – رادیو الرویش، یکشنبه 16 مرداد 1403 ساعت 15:00 در پردیس سینمایی بهمن برگزار می شود. شامل ارائه آثار و جلسه نقد و بررسی خواهد بود.

مخاطبانی که طی هفته های گذشته در جلسه فیلمبرداری فیلم کوتاه در تهران شرکت کرده اند، باید کارت عضویت باشگاه مخاطبان (جلسه تماشای فیلم کوتاه) را به همراه داشته باشند.

حضور برای تمامی علاقه مندان آزاد است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *