رقابت سختی برای عضویت در کمیسیون ورزشکاران IOC دارم/ کسی جز خودم نمی‌تواند برایم تبلیغ کند

تبلیغات بنری


ثریا آقایی، کاندیدای عضویت ایران در کمیته ورزشکاران کمیته بین المللی المپیک که در دهکده بازی های 2024 پاریس حضور دارد، گفت: از روزی که به پاریس آمدم با افراد زیادی صحبت کردم اما مشکل بسیار سختی دارم. روزها. کار.”

یورنا- بدمینتون باز ایرانی که این روزها برای حضور در کمیته ورزشکاران کمیته بین المللی المپیک با 29 ورزشکار دیگر از سراسر جهان رقابت می کند، گفت: سه روز در پاریس بودم و از لحظه ورود شروع به صحبت کردم. وضعیت او برای ورزشکاران کشورهای دیگر.» البته کمیته بین المللی المپیک قوانین سختگیرانه ای برای نامزدها در نظر گرفته است، به طوری که هیچ شخص ثالثی غیر از من، خودم و IOC نمی تواند ورزشکار را معرفی کند. IOC همچنین فیلم هایی از نامزدها تهیه می کند و به صورت پست ها و داستان ها

وی همچنین درباره نحوه برگزاری این انتخابات توضیح داد که 30 نفر برای 4 پست خالی در کمیته ورزشکاران شامل 16 ورزشکار زن و 14 ورزشکار مرد بودند. رای گیری از 27 تیرماه آغاز شده و تا 15 مرداد ادامه دارد و ورزشکاران روستا می توانند با حضور در شعبه اخذ رای چهار نفر را انتخاب کنند.

آقایی با اشاره به مذاکرات خود با بدمینتونیست های حاضر در المپیک پاریس تصریح کرد: از رشته بدمینتون من و یک ورزشکار از سریلانکا در این مسابقات حضور داریم. طرفداران بدمینتون مطمئناً ترجیح می دهند شخصی از آن رشته به عنوان یک پانلیست باشد. در این چند روز با بدمینتون بازان کشورهای مختلف صحبت کردم. اما نمی دانم به من رای می دهند یا به ورزشکار سریلانکا.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ورزشکاران کاروان ایران او را همراهی کردند، گفت: با آنها صحبت کردم و قول حمایت دادند اما مشکل اینجاست که نمی توانند به صورت شفاف و مستقیم به من اعلام کنند. حالا باید ببینیم تا 15 مرداد چه اتفاقی می افتد. نتایج انتخابات 17 اوت اعلام می شود و من تا آن زمان در پاریس می مانم. امیدوارم با انتخاب شدن بتوانم افتخار ایران را کسب کنم و نماینده بانوان ورزشکار و ورزشکار ایرانی باشم. البته می دانم که کار بسیار سختی دارم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *