رضاییان در استقلال هم می‌درخشد

تبلیغات بنری


گفتگو

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران گفت: رامین رضاییان مدافعی است که گل می زند و پاس گل می دهد و به نظر من چنین مدافعی در دنیای فوتبال کم است.

مرتضی فنونی زاده وی در گفت و گو با میزان به این موضوع اشاره کرد رامین رضاییان او از نظر فنی بسیار خوب است و در این زمینه هیچ غلطی نمی تواند بکند، گفت: او در خط دفاعی مشکل دارد و بیشتر از اینکه در فاز دفاعی خوب باشد، در تهاجمی بسیار اساسی و سمی است. بخشی، و در حرفه من.” او معتقد است که “وینگربک” با بالا رفتن سن و مهارت های خوبی در گلزنی و ضربات ایستگاهی می تواند بسیار بهتر از او عمل کند.

رضاییان در فاز هجومی سمی است اما در فاز دفاعی ضعیف است

وی با بیان اینکه رضاییان در هر گلی که سپاهان به ثمر رساند نقش بسزایی داشت، افزود: رامین واقعا روی عملکرد ضعیف دفاعی سپاهان تاثیر داشت اما در نیمه دوم که قرار بود حمله کنند عملکرد بسیار بهتری داشت و گل زد و پاس گل داد. به نظر من، چنین مدافعی در دنیای فوتبال، از نمونه های خارجی آن می توان به دنی آلوز و روبرتو کارلوس اشاره کرد.

فنونی زاده تصریح کرد: رامین رضاییان پاس گل های خوبی می دهد و به نظر من در ترکیب 2-5-3 تاثیر بسیار بیشتری خواهد داشت. و همچنین در تیم ملی امیرقلینی از او می توان به عنوان وینگر چپ هم استفاده کرد اما به دلیل فراوانی بازیکنان خوب در این پست، شرایط استفاده از او در پست دوم بسیار دشوارتر است.

رضاییان مدعی بود پرسپولیسی است و پولدار است اما به خاطر پول به استقلال رفت

وی در خصوص آینده رضاییان در استقلال ادامه داد: او قطعا می تواند در استقلال هم در پرسپولیس موفق باشد و برایش آرزوی موفقیت می کنم، البته این نوع نقل و انتقالات بین تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس را دوست ندارم و معتقدم. ” بازیکنان باید به این باشگاه ها احترام بگذارند، آنها تعصب خاص خود را دارند، اما در هر صورت اگر به تیم حریف پیوستند، احترام خود را حفظ کنند و مانند برخی بازیکنان تبدیل به آماتور نشوند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس همچنین تصریح کرد: متاسفانه در چند ماه گذشته رامین رضاییان و پدرش بارها بر این موضوع تاکید کرده اند که هیچ عامل مالی وجود ندارد که بتواند او را به استقلال برساند و تاکید کردند که وضعیت مالی بسیار خوبی دارند اینکه پرسپولیس تر است، به این پول نیازی ندارند، تعصب و احترام توده مردم برایش مهمتر از هر چیز دیگری است، اما در عمل دیدیم که این اتفاق نیفتاد و او برخلاف حرفش عمل کرد و به استقلال پیوست.

فروش خارجی برای پرسپولیس سودآور و حرفه ای است و بازیکن جذب می کند

وی با اشاره به اینکه خیلی از بازیکنانی که امسال یا سال های قبل رفتند برای پرسپولیس زحمت کشیدند و فرقی نمی کند الان کجا هستند، گفت: با بازیکنی مصاحبه دیدم که ترجیح می دهم اسمش را نبرم! این بازیکن مدعی شد پرسپولیس این جام ها را با ما آورده و حالا کار سختی پیش رو دارد چون بدون ما نمی تواند قهرمان مسابقات شود. آیا پرسپولیس از 5 سال حضور شما در این تیم جان سالم به در برده یا در چند دهه آنقدر جام برده است که به حضور همیشگی شما نیاز دارد؟ این حرف ها مسخره است.

وی با تاکید بر اینکه بازیکنان باید مانند محمد انصاری و دیگر پرسپولیسی ها از فوتبال یا پرسپولیس خداحافظی کنند، گفت: پوشیدن پیراهن پرسپولیس باید 200 میلیارد تومان برای بازیکنان ارزش داشته باشد چرا که افراد زیادی به تیم ملی می روند و به خارج از کشور آمده اند. بشار رسان و خیلی از خارجی ها برای باشگاه زحمت کشیدند اما رفتند و این برای بازیکنان خارجی طبیعی است. فروش آتی اورونوف می تواند سود قابل توجهی ایجاد کند و در نهایت همه آنها حرفه ای عمل می کنند و با نهایت احترام ترک می کنند.

بازیکنان امروز توقعات عجیبی مثل داشتن محافظ دارند!

وی افزود: اما الان شاهد هستیم که بازیکن می آید و بیانیه می دهد و می گوید باید پول زیادی به من بدهید، محافظ بدهید و به من احترام بگذارید. یکی از این احادیث شگفت انگیز و باور نکردنی!

فنونی زاده در واکنش به اظهارات جنجالی علی رضا بیرانوند و ماه گذشته در مقابل پیشکسوتان پرسپولیس توضیح داد: من آن موقع جواب حرف این آقا را دادم. جانبازی که پول گرفت تا علیه شما حرف بزند کیست؟ پرسپولیسی های قدیمی از نظر فنی 100 برابر او بهتر هستند اما متاسفانه الان همه خانه نشین هستند و این پسر در بورس است. متأسفانه من و هم تیمی هایم در دهه 60 از فوتبال دور ماندیم و حتی اجازه مربیگری در تیم های اصلی باشگاه را ندادیم و هیچکس به دنبال این نیست که کمی به پیشکسوتان احترام بگذارد. اگر ما هم در باشگاه کار کنیم، این آقا می آید و درباره این مسائل صحبت می کند.

بعد از العبدرشی بدترین پست مربی اصلی تیم است!

وی ادامه داد: به نظر من بدترین وضعیت فوتبال بعد از العبدرشی، مربیگری در تیم های اصلی و آکادمی پرسپولیس است، اما ما را از این موضوع محروم کردند و سودی از باشگاه نداشتیم. ضمن اینکه ما چندین بار از خواسته های کوچک خود فراتر رفته ایم و حیف است که بیرانوند از پیشکسوتان دلسوز پرسپولیس این گونه صحبت کند.

وی در خصوص شرایط آکادمی باشگاه پرسپولیس تهران گفت: وقتی رئیس آکادمی را می آورند که بیش از دو سال در پرسپولیس نبوده و بیشتر دوران بازی خود را در باشگاه دیگری سپری کرده است، نشان می دهند که یا می کنند. نه آنها به ما نیاز دارند یا اصلا ما را قبول ندارند! اگر بیش از 10 سال پیراهن این باشگاه را می پوشیدم و هر چه در توان داشتم برای پرسپولیس گذاشتم. حالا بنگلی و دیگر پیشکسوتانی که نامشان در این باشگاه زیاد است کجا هستند؟

فنونی زاده گفت: خدا آقای کاشانی را رحمت کند! هر وقت میرفتیم پولمونو از باشگاه بگیریم میگفت مورتی ببخش! باورتان نمی شود اما آنها با پول های ناچیزی به ما پرداختند و ما به خاطر عشق و علاقه ای که به پرسپولیس داشتیم، با کمال میل پذیرفتیم.

مصاحبه اشتباه درباره پرونده گلانیوی و بیرانوند پخش شد

وی در واکنش به انتشار مصاحبه ای از وی در خصوص شایعه واسطه گری سرمربی تیم ملی برای رفع مشکل محرومیت احتمالی بیرانوند، توضیح داد: متاسفانه صحبت های من در مورد بیرانوند و گلانیوی برعکس منعکس شد. ” پس گفتم: اگر چنین است، قلاوی اشتباه کرد که از اول این کار را نکرد، پس گفتم: اگر! این در حالی است که بیرانوند سه تا از بهترین مدافعان تیم ملی و پرسپولیس را جلوی دروازه خود داشت و اگر کلین شیت به پرسپولیس و تیم ملی زد به خاطر آنها بود. شناسایی این حواشی نه برای پرسپولیس مناسب است و نه حتی کالانوس. متأسفانه بیرانوند در مسیر بدی قرار دارد و باید در افکار و رفتار خود تجدید نظر کند چرا که برخلاف گذشته که دروازه بان خوبی بود و حالا فقط در حاشیه است، از نظر فنی بسیار ضعیف شده است.

تراکتور شاخه دوم پرسپولیس!

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تائید کرد: امیدوارم پرسپولیسی هایی که به تراکتورسازی رفتند در آن تیم موفق باشند و باید بگویم شعبه دوم پرسپولیس را در تراکتورسازی تاسیس کردند و می توان گفت پرسپولیس در همه جا نماینده دارد. تیم ها! از آنجایی که من آذربایجانی هستم تیم دوم من تراکتورسازی است و امیدوارم این تیم در فصل جدید لیگ برتر انگلیس به موفقیت هایی دست پیدا کند که قطعا بهترین فصل تاریخ لیگ برتر انگلیس خواهد بود. این فصل تیم ها در بازار نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته اند و می توان گفت مثل گذشته نیست که فاصله دو تیم با تیم های دیگر آنقدر زیاد باشد. الان 6 تیم می توانند شانس قهرمانی را داشته باشند و به نظر من لیگ بسیار جذابی خواهیم داشت چرا که به جام جهانی نزدیک می شویم و بازیکنان می خواهند در اردوها، تشکیل تیم ملی قرار بگیرند. تیم و مسابقات ایران از ابتدا.

پرسپولیسی های خروجی وقتی رفتند متوجه می شوند کجا بوده اند و سقوط خواهند کرد

فنونی زاده گفت: امیدوارم بازیکنانی که از پرسپولیس به تراکتورسازی رفتند در تیم ملی هم موفق باشند چون معتقدم موفقیت آنها مدیون پرسپولیس بود. حالا بسیاری از اهالی فوتبال منتظرند بدانند آیا این بازیکنان پس از رفتن، پیر شدن و از دست دادن کیفیت، جایی در تیم ملی دارند یا خیر!؟ به هر حال امیدوارم این اتفاق نیفتد اما احتمال خیلی زیاد است که حضورشان در تیم ملی را از دست بدهند و بفهمند پرسپولیس کجا بود! توانایی های بسیاری از بازیکنان با شور و شوق هواداران افزایش یافت و هواداران نقش فعالی در پیشرفت بازیکنان پرسپولیس داشتند.

شکست تیم های ایرانی از عربستان و کنفرانس شرق در لیگ الیت آسیا!

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: معتقدم پرسپولیس همچنان مدعی قهرمانی است و با جذابیت لیگ، تیم ملی ما نیز پیشرفت خواهد کرد. متأسفانه باید بگویم سعودی ها برای فوتبال هزینه زیادی کرده اند و مطمئنا تیم های ایرانی در لیگ الیت AFC موفق نخواهند شد. در نهایت یا عربستانی ها یا تیمی از شرق آسیا قهرمان این مسابقات خواهند شد. امیدوارم ردا درویشی که تا الان عملکرد بدی نداشته بازیکنان قوی تری جذب کند تا نیم نگاهی به آسیا باشد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *