رضاییان خرید مناسبی برای استقلال نبود/ تیم ملی با این شرایط لطمه می‌خورد

تبلیغات بنری


گفتگو

پیشکسوت استقلال گفت: در پستی که رضاییان را بر عهده گرفتیم بازیکنان زیادی داشتیم و خرید مناسبی برای استقلال نبود.

ردا رجبی وی در گفت وگو با میزان، درباره وضعیت تیم استقلال قبل از شروع فصل جدید گفت: هلدینگ خلیج فارس سیاست های خود را دنبال کرد و در چند ماهی که مالکیت استقلال را در اختیار داشت، گزینه هایی را انتخاب کرد که مدنظرش بود. باشگاه. به این ترتیب استقلال به حاشیه خواهد رفت.

وی ادامه داد: شرکت هلدینگ خلیج فارس ابتدا با آکادمی شروع به کار کرد و افرادی که انتخاب کرد تقریباً به خوبی بودند. در مرحله دوم هیات مدیره باشگاه انتخاب شد که به نظر من اشتباهات زیادی از جمله انتخاب شد. کارخانه مصطفی که یک انتخاب شخصی بود. مالک باشگاه استقلال بدون توجه به هواداران تصمیمات خود را می گیرد و امیدوارم اتفاقاتی که در آینده با این انتخابات رخ می دهد برای باشگاه مفید باشد.

بلانکو نمی تواند درد استقلال را دوا کند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مالک باشگاه یک دروازه بان خارجی به تیم آورد و سپس… جواد نکونام او گفت هیچ خبری از این انتقال ندارد. اگر سرمربی تیم از نقل و انتقالات تیمش مطلع نباشد چه اتفاقی می افتد؟ اگر نکونام نمی داند، چه کسی باید بداند؟ تا زمانی که کمیته فنی نداریم، همان آش و همان دیگ است. برخی از افراد در باشگاه هستند که بر اساس آنچه در اختیار دارند، بازیکن می خرند نه بر اساس بازیکنانی که ما برای تیم نیاز داریم.

رجبی با بیان اینکه بلانکو در فصل آینده نمی تواند برای استقلال موفقیت کسب کند، گفت: بلانکو بازیکن باهوشی است اما متاسفانه سرعت و تکنیک خود را از دست داده و فکر نمی کنم او باشد که بتواند دردی از استقلال دوا کند. در لیگ آینده. باید مهاجمی سریع و سرعتی بگیریم که در شرایط سختی که تیم به گل نیاز دارد به استقلال کمک کند.

الحردانی حق دارد ناراحت باشد و بخواهد جدا شود

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره انتصاب رامین رضاییان گفت: احترام زیادی برای او قائلم رامین رضاییان من با آن موافقم، اما خرید مناسبی برای استقلال نبود، زیرا ما در پستی که رضاییان را انتخاب کردیم چند بازیکن داشتیم، از جمله. صالح الحردانی که عملکرد خوبی داشت و حالا باید به او حق بدهیم که ناراحت شود و بخواهد از تیم برود. استقلال اکنون به دو هافبک، یک بازیساز و یک وینگر نیاز دارد تا بتوانیم در فصل آینده هجومی بیشتری بازی کنیم.

وی ادامه داد: به نظر من کسانی که در نقل و انتقالات استقلال فعال هستند اگر واقعا به فکر باشگاه هستند باید در نقاط ضعف ما بازیکن بخرند. با این شرایط فصل آینده همچنان در برخی پست ها جای خالی خواهیم داشت. تیم های حرفه ای در اروپا بازیکن زیادی نمی خرند، می گردند و نقاط ضعف تیم را شناسایی می کنند و بر این اساس بازیکنان جدید جذب می کنند. منچسترسیتی مصداق بارز آن است، آنها روی اصول کار می کنند و با خرید بازیکنان درگیر، همیشه جزو مدعیان قهرمانی هستند و در پایان فصل قهرمان می شوند.

تا زمانی که روی بازیکنان 40 ساله سرمایه گذاری کنیم، فوتبال ما خراب می شود

رجبی تصریح کرد: نکونام معتقد است که هیئت مدیره باید به نظر او برایش بازیکن بخرد و او هم موافقت می کند و از منظری دیگر با خود می گوید چون هواداران از خریدها راضی هستند همین کافی است! آنقدر بازیکنان بی کیفیت داریم که تیم ملی فوتبال ما هرگز پیشرفت نمی کند. تا زمانی که روی بازیکنان 40 ساله سرمایه گذاری کنیم، فوتبال ما بیشتر خراب و خراب می شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال علت عدم به خدمت گرفتن پیشکسوتان و تزریق آنها به باشگاه را توضیح داد و گفت: 12 سال در استقلال بودم و در تمام سطوح این تیم بازی کردم اما الان در خانه نشسته ام. با وجود همه شواهدی که دارم، زنجیره ای از مافیای فوتبال دوست ندارند ما به باشگاه برویم. خوشبختانه جوانان با استعدادی در آکادمی داریم اما اگر حمایت نشوند به بیراهه می روند. زمانی که من مدیر آکادمی بودم یکی از دلایلی که ما را اخراج کردند این بود که خودشان بازیکنان را آوردند و من نپذیرفتم. باشگاه باید روی بازیکنان زیر 26 سال سرمایه گذاری کند و با آنها قراردادهای بلندمدت امضا کند. سامان تورانیان او از آن دسته بازیکنانی است که باید قدر او را دانست زیرا می تواند قله های توسعه را فتح کند.

70 درصد بازیکنان تیم ملی شرایط خوبی ندارند

وی با اشاره به اینکه باید بیش از هر زمان دیگری به فکر تیم ملی باشیم، گفت: پس از مدتی تیم ملی باید در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی به میدان برود. ما گروه سختی داریم و هرکسی بگوید این گروه آسان است، قطعا در اشتباه است. 70 درصد بازیکنان تیم ملی ایران شرایط خوبی ندارند. آنها می خواهند بعد از یک دوره طولانی با بازیکنانی که در اختیار باشگاه ها بودند تمرین کنند. آیا بدن بازیکنان آماده است؟ باشگاه ها نقش بسیار مهمی در آماده سازی بازیکنان دارند و باید قبول کنند که تیم ملی تحت تاثیر این موضوع قرار نگیرد.

کار برای قلانوی سخت خواهد بود

رجبی در پایان خاطرنشان کرد: موضوع دیگری هم وجود دارد و آن برگزاری بازی دوستانه است و معتقدم تیم ملی مدت هاست با هیچ تیمی بازی دوستانه انجام نداده است. با توجه به تعطیلی لیگ و فوتبال ایران، کار برای قالینووی سخت می شود و باید به فکر بهترین تدابیر برای آماده سازی تیم ملی باشند. تیم ملی دچار این شرایط می شود و همه باید کمک کنند. فوتبال ایران در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی با چالش بسیار سختی روبرو خواهد شد و امیدوارم همه موافق باشند که برای سومین بار متوالی به جام جهانی صعود کنند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *