رشد ۱۵ درصدی تولید و پخش آسفالت تا نیمه اول تیرماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته

تبلیغات بنری


مدیرعامل سازمان عمران و مهندسی شهر تهران با بیان اینکه تا نیمه اول تیرماه سال جاری 630 هزار تن آسفالت تامین، تولید و توزیع شده است، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل تقریبا 15 درصد افزایش داشته است. سال .

یورنا به گزارش ماهانه، مهدی صدقتی مدیرعامل سازمان نظام مهندسی و عمران استان تهران درباره میزان آسفالت ریزی در چهار ماهه امسال گفت: 630 هزار تن آسفالت تا نیمه اول تامین، تولید و توزیع شد. ماه جولای امسال. این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل حدوداً 15 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه میزان آسفالت ریخته شده در سال گذشته نیز رکورد سال قبل را شکست، اظهار داشت: تفاوت عمده امسال با سال 1402 توجه ویژه به بزرگراه ها است به طوری که 200 هزار تن آسفالت در سطح جاده ریخته شد. بزرگراه ها

صداقتی ادامه داد: راه های همت، الحکیم، شیخ فضل الله نوری، شهید فهمیده، الاشرفی اصفهانی، حقانی، امام علی (علیه السلام)، الصیاد شیرازی، یاسینی، بابایی، آیت الله العظمی -سعیدی، محللی و آزادگان بزرگراه های پایتخت به وسعت آسفالت بودند.

مدیرعامل سازمان نظام مهندسی و عمران استان تهران خاطرنشان کرد: امسال حدود 30 تا 35 درصد آسفالت در بزرگراه ها ریخته شد که نشان از اهمیت آن برای شهرداری دارد. دلیل اصلی این است که سرعت اجرای پروژه در بزرگراه ها بیشتر است و تصادفات ناشی از آسیب به بستر جاده ممکن است منجر به حوادث مالی و جانی شود. بنابراین رویکردمان را تغییر دادیم و به بزرگراه ها توجه بیشتری کردیم.

وی با بیان اینکه این موضوع برای شهروندان روشن است و در هر نقطه از شهر مردم با آسفالت جدیدی روبرو هستند که شاید خط کشی آن هنوز تکمیل نشده باشد، یادآور شد: تمام توان و توان مدیریت شهری معطوف شده است. اینکه تا پایان شهریورماه یک میلیون و 200 هزار تن آسفالت برای تکمیل میزان اصلی آسفالت در 6 ماهه اول سال محقق شود. چرا که باید تا شروع مدارس و نیمه دوم سال برای تعمیر و نگهداری، سطح آسفالت خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *