رشد ۱۰ میلیون تنی حجم ترانزیت جاده‌ای در دولت سیزدهم

تبلیغات بنری


در دولت سیزدهم حمل و نقل زمینی با 10 میلیون تن افزایش به 14.8 میلیون تن در سال 1402 رسید.

یورنا – بر اساس گزارش وزارت راه و شهرسازی، عملکرد حوزه حمل و نقل زمینی در دولت سیزدهم حاکی از افزایش حجم حمل و نقل زمینی از 4.8 میلیون تن در ابتدای دولت سیزدهم به 14.7 میلیون تن در سال 1402 است.

بر این اساس حمل و نقل زمینی در دولت سیزدهم نسبت به مدت مشابه در دولت قبل رشد 89 درصدی را شاهد بود.

3586 کیلومتر به طول بزرگراه ها و راه های اصلی اضافه شده است

همچنین نگاهی به سایر بخش های حوزه راه نشان از افزایش 3586 کیلومتری طول بزرگراه ها و راه های اصلی در دولت سیزدهم دارد که معادل 10 درصد افزایش طول بزرگراه ها و راه های اصلی این دولت است.

افزایش 35.5 درصدی بزرگراه سازی در دوره 3 ساله دولت سیزدهم نسبت به دوره مشابه دولت قبل

افزایش 35.5 درصدی بزرگراه سازی در دوره 3 ساله دولت سیزدهم نسبت به دوره مشابه دولت قبل و افزایش 12 درصدی طول بزرگراه های کشور (معادل 327 کیلومتر) از دیگر دستاوردهای به دست آمده است. توسط کشور دولت مردمی در زمینه توسعه بخش راه.

از دیگر اقدامات مهم می توان به احداث و بهره برداری از بزرگراه شمال تهران به طول 22 کیلومتر در منطقه 2 به ارزش 8.2 همات در روز و احداث و بهره برداری از بزرگراه شیراز – اصفهان به منطقه ایزدخاص به طول 212 کیلومتر اشاره کرد. وی به ساخت و بهره برداری از بزرگراه رودبار – منجیل به طول 8.2 کیلومتر در روز با امتیاز 2.4 همات اشاره کرد.

ساخت، تکمیل و بهره برداری از سه هزار و 586 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در این مدت از دیگر اقدامات انجام شده توسط دولت سیزدهم بود که افتتاح محور بطاوه – دهدشت به طول 136 کیلومتر، عملیات اجرایی از مهمترین آنها بود. کریدور بزرگراه ساحلی جنوب کشور به طول 76 کیلومتر و بهره برداری از کریدور بزرگراه غرب به طول 60 کیلومتر، بهره برداری از قطعه چهارم باند دوم محور بابامیدان – جاچساران. و عملیات عملیاتی راه به طول 60 کیلومتر در تقاطع وحدتیه الطویل، عملیات محور بیجار – زنجان به طول 27 کیلومتر، عملیات بهسازی محور اصلی چابهار – زاهدان به طول 25 کیلومتر، عملیات محور جهرم – لار – بندرعباس به طول 20 کیلومتر، عملیات سربیشا – دره – ماهیرود – مایل به بهره برداری از باند دوم شازند – ازنا اشاره کرد به طول 17 کیلومتر و بزرگراه قم – کهک به طول 17 کیلومتر.

ساخت و آسفالت راه های روستایی به طول 7300 کیلومتر

احداث و آسفالت راه های روستایی در روستاهای بالای 20 خانوار به وسعت 7300 کیلومتر برگ زرین دیگری برای عملکرد دولت سیزدهم است.

1911 نقطه حادثه را برطرف کنید

1911 نقطه پرتصادف جاده های کشور نیز در دولت سیزدهم اصلاح شد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *