رسیدگی به فعالیت تاکسیرانان و مسائل ترافیکی فرودگاه مهرآباد در نشست مشترک فرمانداری و سازمان تاکسیرانی

تبلیغات بنری


در نشست مشترک استانداری و سازمان تاکسیرانی، ضمن رسیدگی به مشکلات تاکسیرانی، بر لزوم برنامه ریزی دقیق در اجرای مدیریت ترافیک و اجرای برنامه هماهنگ برای تسهیل تردد مسافران تاکسی در فرودگاه مهرآباد تاکید شد.

یورنا – به گزارش شهروند، جلسه بررسی مسائل ترافیکی و فعالیت رانندگان تاکسی فرودگاه مهرآباد به ریاست بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و با حضور معاون دادستان و سرپرست اداره کل برگزار شد. . دادستانی فرودگاه المالکی، مدیرعامل سازمان مدیریت و کنترل تاکسیرانی شهر تهران و نمایندگان نهادهای ذیربط سالن اجتماعات سردار سلیمانی استان تهران را برگزار کردند.

بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران نیز در این جلسه گفت: ساماندهی تاکسیرانان فرودگاه مهرآباد بسیار حائز اهمیت است چرا که رانندگان تاکسی در ارتباط مستقیم با مسافران هستند و حجم زیادی از تردد مسافران در فرودگاه وجود دارد. هر روز. .

وی حل مشکلات ترافیکی و حمل و نقل فرودگاه را یکی دیگر از موضوعات مهم دانست و افزود: لازم است اقدامات هماهنگ بین فرودگاه و تاکسیرانی انجام شود که تاثیرات مثبتی در بهبود روند و تسهیل سفر خواهد داشت. از مسافران.

شادی ملکی، مدیرعامل سازمان مدیریت و کنترل تاکسیرانی شهر تهران نیز از آمادگی شهرداری تهران در خصوص اجرای عملیات سازمان با هماهنگی فرودگاه مهرآباد خبر داد و ابراز امیدواری کرد که برنامه های عمرانی و اجرایی آغاز شود. با تکمیل برنامه ریزی

در این جلسه لزوم اجرای برنامه عملیاتی برای ساماندهی مسائل ترافیکی و فعالیت رانندگان تاکسی در فرودگاه مهرآباد، تلاش برای ایجاد شرایط مناسب برای تاکسیرانان فرودگاه مهرآباد و اهمیت تامین و تقویت زیرساخت های موجود موقت و دائمی مورد توجه قرار گرفت. سازه هایی مانند نصب سایبان در ایستگاه های تاکسی فرودگاهی، اصلاح مهندسی و اصلاح ترافیک در محل تاکسیرانی فرودگاه مهرآباد نیز در برنامه ریزی های مربوط به مدیریت ترافیک به قیمت کرایه ها و تعداد تاکسی های فعال فرودگاه تاکید شد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *