رستمیان در ۲۵ متر باید ادامه دهد/ سالن تیراندازی پاریس تهویه مناسب ندارد!

تبلیغات بنری


مدیر فنی تیم تپانچه ایران در المپیک پاریس گفت: رستمیان باید در مسافت 25 متر ادامه دهد و روز جمعه به مصاف رقبای خود می رود و باید دید عملکرد او چگونه خواهد بود.

یورنا- محسن نصروانی در خصوص عملکرد هانیه رستمیان در تپانچه 10 متر گفت: همانطور که انتظار می رفت هانیه رستمیان با آمادگی کامل در این مسابقات حاضر شد و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت. او در ابتدای مسابقه با چالشی روبرو شد که به سرعت آن را حل کرد اما از نظر زمانی در نهایت زمان برای او محدود شد. دو امتیاز کمتر از عملکرد مورد انتظار کسب کرد. عملکرد او در مدیریتش قابل قبول بود.

وی افزود: رستمیان باید در مسافت 25 متر ادامه دهد و روز جمعه به مصاف رقبای خود می رود و باید دید عملکرد او چگونه خواهد بود.

مدیر فنی تیم ملی تپانچه تائید کرد: رستمیان تیراندازی حرفه ای است و مدیریت ذهنی خوبی دارد و به او کمک می کنم به آمادگی ذهنی خوبی برسد و در مسابقات عملکرد خوبی داشته باشد.

وی درباره میزبانی المپیک نیز گفت: المپیک رویداد بزرگی است و همه کشورها چهار سال وقت گذاشتند تا شاهد رویدادی بهتر از مسابقات جهانی باشند، اما فرانسه نتوانست نگرش خوبی نسبت به المپیک نشان دهد.

نصر اصفهانی در پایان گفت: همه کشورها به امکانات سالن تیراندازی و نبود تهویه مطبوع اعتراض دارند. در مسابقات فشار روحی و روانی رقبا زیاد است و از نظر تهویه با کمبود اکسیژن مواجه بودند و به همین دلیل سطح نتایج پایین بود امیدوارم در المپیک بعدی شاهد میزبانی بهتری باشیم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *