راوی فعالیت هیئت‌ها در ماه محرم شوید

تبلیغات بنری


همزمان با فرارسیدن ماه محرم الحرام و برگزاری مجالس تعزیه توسط هیئت های مذهبی در این ماه، سازمان هیأت ها و هیئات مذهبی پنجمین فصل از طرح «مجلس خبرگان» را برگزار می کند.

یورنا – بر اساس اطلاعیه روابط عمومی سازمان تشکل ها و هیئات مذهبی، همزمان با ایام ماه محرم الحرام و برگزاری مجالس ترحیم هیئات مذهبی در این ماه، سازمان تشکل ها و تشکل های مذهبی و هیئات مذهبی اقدام خواهد کرد. فصل پنجم طرح «کمیته مکاتبات» را با هدف فهرست‌بندی فعالیت‌ها و برنامه‌های تشکل‌ها با شعار مقاومت در ماه محرم منتشر کرد. شعار مشترک هیئت ها در محرم امسال «آزادگان عالم در خیمه حسینی» با هشتگ مشترک #طرف_دایرست_تاریخ است.

این طرح که با مشارکت و حمایت خبرگزاری مهر برگزار می شود، با هدف انتشار بهترین داستان های هیئت ها در این خبرگزاری و البته سایر رسانه های کشور به نام خود افراد است.

در این طرح علاقمندان به عنوان خبرنگار می توانند به صورت متنی، صوتی، تصویری، تصویری و … به هیئت خود اطلاع دهند. بهترین راویان هیئت در ماه محرم الحرام کمک هزینه سفر و هدایای نقدی دریافت خواهند کرد. علاقه مندان به شرکت در این طرح فقط عدد 5 را به سامانه 10004615 ارسال کنند مهلت ارسال آثار در این طرح تا 24 مرداد 1403 هجری شمسی می باشد.

روایتی از فعالیت های هیئت ها با رویکرد مقاومت در کشور، پرداختن به تغییر روش تلاوت قرآن در ابتدای جلسات، روایتی از نماز منزل در ماه محرم، گفتگو با پیر غلامان و خادمان هیئت های قدیمی، روایتی از فعالیت های اجتماعی هیئت ها برای کمک به نیازمندان، روایتی از حضور زنان و نوجوانان در مجالس و فضای حسینیه کودکان یکی از موضوعات پیشنهادی است طرح شورای مکاتبات.

طرح هیئت خبرنگاران در ایام رمضان، صفر و اربعین حسینی و همچنین ایام عزاداری فاطمیه به همت هیئت و هیئت های مذهبی برگزار شد و بیش از 5 هزار نفر راوی شدند. برای هیئت ها در قالب این طرح.

با فعالیت های هیئت ها در ماه محرم الحرام آشنا شوید

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *