رادیو محرم رکورد زد

تبلیغات بنری


رادیو محرم برای اولین بار در تاریخ رادیو در کشور توانست در یک ماه به رکورد 25 میلیون شنونده دست یابد.

یورنا به گزارش روابط عمومی معاونت صدا و سیما محمدجواد حق پرست، مدیر واحد فضای مجازی صداوسیما، وی ضمن اعلام خبر دستیابی رادیو محرم به رکورد خیره کننده 25 میلیونی گفت: این برای اولین بار است که شبکه رادیویی می تواند این اندازه مخاطب داشته باشد.

وی همچنین افزود: نحوه محاسبه تعداد شنوندگان این شبکه رادیویی تنها از طریق برنامه کاربردی ایرانصدا به دست آمده است. در حالی که تعداد دیگر شنوندگانی که در ماه محرم از طریق رادیو نیما، رادیوهای آنالوگ در خودروها و منازل و رادیوهای دیجیتال را برای شنیدن این موج رادیویی انتخاب کرده‌اند، قابل شمارش نیست، قطعا تعداد شنوندگان این شبکه رادیویی بسیار بیشتر است.

حق پرست افزود: هر مخاطبی که حداقل 3 دقیقه از طریق برنامه ایران صدا به این موج گوش دهد به عنوان مخاطب به حساب می آید و این یعنی بیش از 75 میلیون دقیقه رادیو محرم فقط از طریق برنامه ایران صدا شنیده شده است.

وی ضمن تشریح تعداد شنوندگان رادیو محرم به سایر حوزه های تحت مدیریت واحد فضای مجازی اشاره کرد و افزود: در فضای مجازی میانگین تعداد بازدیدکنندگان از پست های روزانه شبکه های اجتماعی مختلف بسیار چشمگیر است. و بیش از 100 هزار نفر در صفحات فعال رادیو محرم در فضای مجازی ما را دنبال می کنند.

مدیر فضای مجازی رادیو محرم اذعان داشت: با کمک همکاران این واحد در حوزه تولید محتوای حسینی بیش از 200 اثر را در قالب داستان های انیمیشن طراحی، تهیه و منتشر کردیم و تصاویر و کلیپ های فوق العاده نوشتیم. مداحی ها

همچنین بیش از 1200 پوستر با موضوعات مختلف از جمله هیئت های عزاداری در شهرستان ها، تصاویر نجلان حسینی، معرفی کتب عاشورایی و پوسترهایی با موضوع امام حسین (علیه السلام) و ماه محرم الحرام نیز منتشر شد. پخش در برنامه رادیویی رادیو محرم.

برنامه «شیدایی دیوانگی» که صبح و عصر از رادیو محرم پخش می شود، علاوه بر تصاویر زنده عتبات عالیات، نزدیک به دو میلیون بار در روبیکا دیده شد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *