رئیس شورای شهر تهران به روسیه می‌رود

تبلیغات بنری


قرار است چمران فردا برای شرکت در مجمع بین المللی شهرهای کشورهای عضو بریکس عازم روسیه شود.

یورنا- پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران از شرکت مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در نشست مجمع بین المللی شهرهای کشورهای عضو بریکس (صندوق بین المللی پول) خبر داد. کشورهای BRICS) که بر توسعه و ایجاد همکاری های شبکه ای در مورد مسائل مختلف با کشورهای آسیایی، آمریکای لاتین و آفریقا تمرکز دارد، و همچنین مجمع دستور کار بریکس، فردا به مسکو، روسیه می رود. سه شنبه 6 سپتامبر 2019). 1403) به مدت 4 روز.

وی را در این سفر علی اصغر قائمی از اعضای کمیته حمل و نقل و ساختمان شورای شهر تهران همراهی می کند.

قرار است مهدی چمران در مراسم افتتاحیه این مجمع در دو نشست توسعه دیپلماسی پارلمانی در سطح پایتخت ها و شهرهای کشورهای بریکس و نشست دستور کار اقلیم بریکس به ایراد سخنرانی بپردازد.

بر اساس این گزارش، هدف اولیه این مجمع توسعه همکاری‌های بین‌المللی بین شهرها و پارلمان‌ها و تغییر رویکردهای نوآورانه در توسعه پایدار سیاست‌های کلان است.

این رویداد توسط رئیس جمهور فدراسیون روسیه، بنیاد روسکونگر، وزارت امور خارجه روسیه و دولت مسکو حمایت می شود و از سال 2020 رویداد BRICS IMF در تقویم رسمی رویدادهای کشورهای شرکت کننده گنجانده شده است. انجمن بین المللی بریکس

طبق برنامه ریزی ها، حدود 5000 نماینده از بیش از 100 کشور و 80 منطقه روسیه در این رویداد شرکت خواهند کرد.

علاوه بر برنامه اصلی، نمایشگاهی نیز با حضور شرکت کنندگان و شرکای کلیدی در حاشیه مجمع در قالب کنفرانس های تجاری B2B و B2G، رویدادهای مطبوعاتی، ارائه از شهرهای عضو بریکس و غیره برگزار می شود. شرکت کنندگان

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *